hij ziet er knap uit hoor! en het rijden is ook netjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

what_ever schreef:Het maakt niet uit welke maat de teugels zijn, als je ze recht hangt heb je een veel kleine kans dat ie erin gaat staan. Als ie erin gaat staan kan je teugel breken, of je pony kan in paniek raken, of wat dan ook. Het kan iig onprettige situaties veroorzaken
Diana_Mabel schreef:Zooooooooooooooooveel sneeuw jemig!
en wij hebben alleen maar een bevroren bak dus alleen de lasten en niet de lusten
leuke pics!
justmie schreef:jolly
hij ziet er knap uit hoor! en het rijden is ook netjes
Elena schreef:hey,
het lijkt of je pony te diep loopt, maar dat is niet zo, shetlander hebben nu eenmaal een dikke vacht.
Trouwens, jullie zijn best wel groot, maar jullie lijken best klein op die shet, niet te groot ofzo.
-xxx- ikke
Jolly is vrij slank & 1.10 m IvysToeter schreef:Wow! jullie hebben wel veel sneeuw zeg!
Maar ik ga niet rijden als er zoveel sneeuw ligt.
Mijn pony krijgt dan hele dikke klompen onder zijn hoeven en dat is slecht voor de benen.
Volgens mij is van van 5/7 cm.
Elena schreef:hey,
het lijkt of je pony te diep loopt, maar dat is niet zo, shetlander hebben nu eenmaal een dikke,breedde,vorse nek![]()
Trouwens, jullie zijn best wel groot, maar jullie lijken best klein op die shet, niet te groot ofzo.
-xxx- ikke

zorro schreef:ziet er leuk uit zeg! lijkt me heerlijk om in de sneeuw te rijden, maar mn paard is erg fris met dit weer, en dan vind ik het te gevaarlijk worden. ik ben haast jaloers op je
what_ever schreef:Ziet er leuk uit hoor
Denk er alleen wel aan met die stand foto hangt de rechterteugel bijna op de grond, die pony kan er zo instappen.