Ik had toen lekker sochtends gereden in de zon!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
*
hagel

En dat ze niet werkt nu ben ik niet met je eens. Ze is nog groen, weinig spieren en de bak is zwaar. Die dingen moet je opbouwen anders gaat het niet goed
) Ze heeft een lastig karakter en we hebben veel problemen gehad met het longeren aan een touwtje. Ze begint nu meer vertrouwen te krijgen en daardoor wil ze meer gaan zakken. Maar zodra ze meer ruimte krijgt komt ze weer inzet > Rechtovereind staan. Dit zijn geen leuke spelletjes en we zijn hard bezig hier doorheen te komen. Daarna krijgt ze meer ruimte zolang ze zich maar gedraagd en op dit moment kan ze nie tmet die vrijheid omgaan... Tyrza schreef:Heb je wel eens fysiek laten nakijken waarom ze zoveel verzet geeft als ze meer ruimte krijgt?
Zijn veel mensen die haar graag willen helpen, waardoor het allemaal een beetje teveel wordt denk ik.

)
We hebben idd een hoop te leren, daar ben ik me ook bewust van. We zijn op dit moment alleen met de groepsles (van begin af aan gehad) bezig. Reed der niet zoveel meer dus vond het niet eerlijk om der dan in de les 'af te beulen' Ik ga het nu weer meer oppakken omdat het zo lekker gaat dus wil binnenkort ook weer privéles nemen, ben er alleen nog niet helemaal uit bij wie enzo
Ik zal diana weer een nkeer vragen
SplashIsLief schreef:Ik denk niet echt dat het er toe doet, maar er zijn verschillende mensen geweest die er naar gekeken hebbne. Oa, staleigenaar (al jaren in het vak), instructrice (ook al jaren met paarden bezig) en iemand die afgestudeerd is op verschillende paardenonderdelen (oa. fysiotherapie, kraken en homeopatie)
Lijkt me toch wel mensen die er verstand van hebben. En ook is ze 4 maanden geleden helemaal onderzocht door de DA toen we der kochten, niks aan het handje lijkt mij
Nogmaals, ik wil alleen maar opbouwend commentaar geven.
)
Paard wordt goed in de gate gehouden, ga daar maar vanuit!

Maar het gaat beter en we komen er wel. Het kost alleen veel moeite, energie en geduld maar het gaat steeds beter!

Manon15 schreef:het lijkt alsof het zadel heeeeeel ver naar voren is, en heel klein is, heeft het paard daar geen problemen mee?