Hoe rij ik (deel 2)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 10:23

trudydejong schreef:
Liedje schreef:
Gewoon even een vraagje; niet aanvallend of vervelend bedoelt ofzo, maar waarom heb je nog nooit les gehad ?

Ik vat dit goed op hoor. Ja, waarom?
Ik gun mezelf de tijd er niet voor. Ik heb het erg druk met mijn studie. En ik heb een paard die ook niet dagelijks gereden hoeft te worden. Ik stap makkelijk na een maandje weer op en rijdt zo weg.
Verder heb ik last van faalangst. En dus bang ben dat ik het fout doe. Ben erg perfectionistisch. Maar ik wil nu dus wel vol houden met lessen.

Ok, gelukkig
Je zult merken dat lessen heel leuk zijn Ik ben ook best wel perfectionistisch en daarom vind ik lessen misschien wel zo fijn Wees niet bang om het fout te doen IEDERE ruiter heeft zijn of haar gebreken! Heel veel plezier met je paardje en de lessen !

_loekie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 12:10

Vind het wle netjes voor iemand die weinig of geen lessen heeft gehad.
Heeft je paard lang stilgestaan ze heeft wel een beetje een grasbuikje

Liesbethje

Re: Hoe rij ik (deel 2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 12:46

Ik vind het er netjes uitzien hoor

En je zult merken, op een gegeven moment wordt je vanzelf fanatiek met lessen. Ik leste ook nooit zoveel, geen tijd voor, paard stond te ver weg, maar inmiddels staat ie dichtbij huis, rij ik veel meer en les ik iedere week en dat perfectionisme is juist goed, blijf je lekker gemotiveerd om het goed te doen.

Misschien kom ik je weleens tegen op buitenrit, ga vaak naar het 'bos' e.d.

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 13:01

Ik vind dat je netjes rijd voor iemand die nooit les heeft gehad. je zit mooier rechtop dan sommige mensen die ik ken en die al een jaar of 10 les hebben!

ik zou alleen volgende keer je beugels een gaatje korter maken, want op de foto's lijken ze best lang!

WEEKNIET

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 16:53

Dit is wederom een prachtvoorbeeld van hoe ik denk dat je paardrijden vooral moet doen les krijgen is goed tuurlijk maar ik denk dat er geen goede of slechte manier van paardrijden is mits er geen sprake is van mishandeling of onterrecht straffen als jij en je paard op bijvoorbeeld een rare manier heel plezierig rijdendan is daar niets mis mee volgens mij paardrijden gaat er volgens mijn niet om of andere vinden dat je mooi rijd maar gewoon om samen met het paard plezier te maken en ik vin trouwens niet dat je er slecht opzit dus gewoon lol maken en dan denk ik dat er geen goed of fout is en hoe je je beugels wel of niet moet doen

WEEKNIET

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 16:55

ik ga nu waarschijnlijk veel boze Pbtjuhs krijgen maar dit is mijn mening en ik wil niemand hiermee benadelen

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 17:16

Hoezo Pb's? het is niet eens leesbaar.

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 17:20

Wat een prachtig voorbeeld van een schaduwaccount.
Het is een zogenaamd een nieuwe user die nu al weet hoe bokt werkt.

Trudydejong, mijn complimenten, ondanks dat je nooit les gehad hebt, zit je beter dan menig ruiter die wel les krijgt.
Het ziet eruit alsof jullie veel plezier hebben samen, en dat is het belangrijkst.

WEEKNIET

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 17:26

me vorige account hebben ze geblokt omdat ik nogal fel ben tegenover de zogenaamde shetlanderamazones die denken dat heel het paardrijden om prestaties gaat en daar het paard best onder mag lijden en daar ben ik het niet mee eens..
Dit heb ik in goed nederlands geschreven dus niet zeuren

Hilde_92

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 18:37

Ziet er lekker ontspannen uit,ik vind het knap dat je nog nooit les hebt gehad en dat je dan niet trekt.

Volgens mij houdt jou paardje dat buikje een beetje door die nakomelingen idd.

De nakomelingen zien er goed en mooi uit.

Nog heel veel plezier met je paardje,dan komt het allemaal wel goed

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 18:50

WEEKNIET schreef:
me vorige account hebben ze geblokt omdat ik nogal fel ben tegenover de zogenaamde shetlanderamazones die denken dat heel het paardrijden om prestaties gaat en daar het paard best onder mag lijden en daar ben ik het niet mee eens..
Dit heb ik in goed nederlands geschreven dus niet zeuren

Goed Nederlands?
Me account?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 18:59

eens zien dan hoelang je dit account volhoudt ala je zo fel bent..

enne punten en komma's maken het geheel een stuk leesbaarder!

Verder wil ik even zeggen dat je keurig op je paard zit, echt waar!

Joonsel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:07

Ik vind het er goed uitzien hoor!
Lekker door blijven gaan Af en toe een lesje is ook leuk ja!

xSemmiex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:10

Goed hoor
En mooie foto's

Trudy_dJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-05 10:14

_loekie_ schreef:
Vind het wle netjes voor iemand die weinig of geen lessen heeft gehad.
Heeft je paard lang stilgestaan ze heeft wel een beetje een grasbuikje

M'n merrie is jarenlang fokmerrie geweest. Tuurlijk is het ook wel een beetje grasbuik, maar deze buik heeft ze over gehouden aan al haar nakomelingen.
Ze is trouwens Keur Preferent verklaard pas. Dus ben wel erg trots op dr.

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-05 10:24

xxZanniejxx schreef:
Ik vind dat je netjes rijd voor iemand die nooit les heeft gehad. je zit mooier rechtop dan sommige mensen die ik ken en die al een jaar of 10 les hebben!

ik zou alleen volgende keer je beugels een gaatje korter maken, want op de foto's lijken ze best lang!

Nog korter
Ik had hiervoor een "Hoe rij ik" (deel 1) en toen waren mijn beugels nog langer. Dat zat ook eigenlijk niet zo lekker. Maar ik had het idee dat ze zo wel redelijk goed hingen, maar nog niet dan. Ik zal het eens korter proberen. Kan nog niets beloven hoor, of ik het zo hou.

Trudy_dJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-05 10:25

MissJ schreef:

Trudydejong, mijn complimenten, ondanks dat je nooit les gehad hebt, zit je beter dan menig ruiter die wel les krijgt.
Het ziet eruit alsof jullie veel plezier hebben samen, en dat is het belangrijkst.

Plezier heb ik er zeer zeker in ja!