Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

samie schreef:Sorry dat ik het zeg maar ik vind dat ze bij je vriend beter loopt (ik zeg niet dat jou manier van rijden verkeerd is hoor) gr

Astragirl schreef:En idd, mijn voeten zijn mijn zwakke punt, maar die stijgbeugels zijn véél te groot gekocht...
! Als ik jou was zou ik z'n mond dichtnaaien
het is toch jouw paard?! En dit is jouw rijstijl. Ik zou het absoluut niet pikken als ik telkens zo afgesnauwd werd door m'n eigen vriend. 
,
ok, dat weet ik nu ook weer, lolLilPetat schreef:Qua beeld vind ik het er bij je vriend beter uitzien, bij jou is je paard wel ontspannen, maar ik denk zelfs iets te ontspannen. Probeer hem meer aan het werk te zetten zodat de achterhand er meer onder komt, dan zal hij vanzelf ook ronder gaan lopen.. Eigenlijk dezelfde tip voor je vriend, ook hij moet de achterhand er meer onder zetten. Hij doet nu wat meer met zijn handen waardoor het paard ronder loopt dan bij jou, ik denk dat je dit ook moet proberen te bereiken maar dan dus door middel van een actievere achterhand..
Vind het trouwens wel erg knap dat je van een draver al een braaf dressuurpaardje hebt gemaakt!