En ze kan lekker lopen zeg
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Allegra schreef:Ben ik nou de enige die het punt 1, erg veel vind op één dag: pas voor de tweede keer longeren, singel en dekje voort eerst, én ook nog het bit en hoofdstel voor het eerst en daar dan gelijk mee longeren?
En dat ze dan, punt 2, in September al een preofje moet kunnen lopen terwijl ze dan pas 3.5 is?
Hartstikke leuk paardje verder! Maar persoonlijk vind ik echt dat je er te snel mee gaat
veel succes met het opvoeden van die kleine
Allegra schreef:Ben ik nou de enige die het punt 1, erg veel vind op één dag: pas voor de tweede keer longeren, singel en dekje voort eerst, én ook nog het bit en hoofdstel voor het eerst en daar dan gelijk mee longeren?
En dat ze dan, punt 2, in September al een preofje moet kunnen lopen terwijl ze dan pas 3.5 is?
Hartstikke leuk paardje verder! Maar persoonlijk vind ik echt dat je er te snel mee gaat

runningkawa schreef:Ziet er goed uit.
En ze kan lekker lopen zeg
soms loopt ze zichzelf nog weleens voorbij, dan gaat ze achter te ruim en houd ze het voor niet bij, beetje een slungeltje is het nog, maar dat komt vast goed

weer eens een keer.Renske20 schreef:soms loopt ze zichzelf nog weleens voorbij, dan gaat ze achter te ruim en houd ze het voor niet bij, beetje een slungeltje is het nog, maar dat komt vast goed

Maar toch rijd je een paard dat de hulpen nog moet leren anders dan een paard wat je nagefelijk probeert te krijgen (wat vanzelf moet gaan, maar toch zet je je paard meer/anders aan het werk).
Absoluut niet, ze lijkt me kundig genoeg.

amondi schreef:Leuk paard, maar 1 negatieve opmerking, wissel wat vaker van hand.
Verder alleen maar positief want idd de W'tjes veroveren al de dressuurbanen( nou ja, bijna), arme kleuters, wij vinden onze U nog zo jong....

griebels schreef:Als je met Wis naar buiten wil (lange rechte lijnen), geef maar een gil... Liekie houd haar wel rustig, daarbij vind ze Liekie ook erg interessant geloof ik

en ja de rest stond op stal, en ze weet dat wanneer die naar binnen gaan zij ook eten krijgt, slim is ze wel 
(zie ITP voetjes-optil-cursus
)