Mooi beestje die Indoctro!! Is het vaak zo'n vervelend paard dan Orri?Ik vind Obsession trouwens ook een mooi paard hoor!!Groetjesssss van JessicA!
Jessica schreef:Mooi beestje die Indoctro!! Is het vaak zo'n vervelend paard dan Orri?Ik vind Obsession trouwens ook een mooi paard hoor!!Groetjesssss van JessicA!Indoctro is een onzettende hete bliksem en dat fokt ie ook door!Thanx voor t compliment
obsession"][quote="adriana schreef:Good times is zeker leuk!Ehm dit is niet goodtimes hoor,maar indoctro![/quote]Dat weet ik wel, maar orri zei iets over good times, vandaar.Maar indoctro is zeker een super mooi beest.
Hé, wat een mooie foto, die laatste! Ik rijd ook een Indoctromerrie, die is maar 1.64. Maar groot genoeg voor mij
dit is echt een superr paard ,ik heb zelf ook een indoctro en dat is idd hete bliksem-maar met een goudeerlijk hartje!! no panic gaat ook nooit meer weg!!!ik kan er mee lezen en schrijven!!
HHAHA DAS MOOI IK OOK MAAR ALS IK TE VEEL VAN DER VRAAG INDER HET RIJDEN STAAKT ZE!EN STEIGERT ZE EN BOKT ZE?!