Heel veel succes met hem, komt vast wel goed!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Marijkeeee schreef:Jah W dan is ie 2,5 (tenminsten denk ik) Misschien dit gedaan omdat hij groot is en goed ontwikkeld, weet niet. Het is hun paard, moeten het zelf maar weten.
Marijkeeee schreef:Ben ik met je eens, maar....als het er van buiten al zo slap uitziet, wil jij dan nog weten hoe het er van binnen uitziet?Dat is ook wel bij een 3 jarig paard, dat kan sterker worden door rijden en longeren, maar niet te snel. Stapje bij stapje
talented schreef:sammie_44 schreef:Woooww :| Die kan hoog bokken!!
Wat apart dat ie dat nu nog doet, ze meesten doen dat de eerste paar keer.. maar goedAndere plek, andere omgeving, dus dat was even wennen natuurlijk
Vind hem voor de rest een leuk paard en leuke afstamming! ben benieuwd hoe die over een paar maand is
Dat is onzin. Veel paarden zijn de eerste paar keren nog te overdonderen. Zodra zij wat meer vertrouwen krijgen en zich stoerder gaan voelen beginnen zij ook streken te vertonen (in veel gevallen)!
Overigens een leuk dier!

Okkie1 schreef:Okkie1 schreef:dat vind ik onzin
Als je ze goed genoeg voorbereid (niks overdonderd dus) bokken ze vaak helemaal niet. En dan spreek ik niet over slaapkoppen
KarinvdM schreef:Als ik zo jong al aan het werk gezet werd zou ik ook gaan bokken...
Mijn W'tje staat nog lekker in de wei.

die van jou bokt best eh hoog 

abcde schreef:over 2 weken zijn ze volgens stamboek allemaal 3 jaar oud !