Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik zal Annelies deze tips zeker meegeven, mag ik vragen of je deze informatie ook onder andere uit een boek hebt ( natuurlijk ook mede door je eigen kennis maar ik herken deze uitleg
) Denk dat ik eens een soort boek heb gelezen waarin ook de termen die jij gebruikte aan bod kwamen. De auteur had het ook over 100grammetjes in de handen, over een bal die je voor -en achteruitrolt om zo je zit beter te bebruiken etc .. 
Het ziet er zeker niet geweldig uit maar het gaat erom dat je plezier hebt! Waarom was het paard niet vrolijk? Of is dat altijd zo?
amondi schreef:Sfiejj schreef:amondi dit slaat echt helemaal nergens op, ik heb ook niet echt commentaar op de foto's, maar misschien dat andere mensen wel wat weten te zeggen. Ik zou jou commentaar maar voor je houden..
Nou mag jij mij vertellen waarom ik geen commentaar zou mogen geven?
Zelfs de TS geeft ruiterlijk toe dat de foto's weinig onthullen, en waarom zou ik een meisje vanaf een foto moeten vertellen wat ze moet doen? TS geeft ook al aan dat de ruiter al een jaar niet gereden heeft en het paard geen zin had om te lopen.
Vervolgens vraagt ze zelf( w.s. in een poging het topic omhoog te halen) waarom er niet gereageerd wordt. Nou ik had niet gereageerd om bovenstaande reden.
Graag eerst de boktregels lezen, we moeten het gezellig houden!!!
(dit gaat over JOU met je paardje, over dit meisje kan ik niet zoveel zeggen)
en dankje 

MISTRAL94 schreef:Tja winterdag zijn er meer die niet al te vrolijk zijn![]()
Ik dacht dat hij misschien ergens last van had, vandaar de vraag![]()
Maare die kleur is wel helemaal top hoor