Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Harvumi schreef:Ik vind het er op zich wel netjes uitzien...Zo kan je natuurlijk overal wel commentaar op hebben. Ik vind thiedemann een super hulpteugel (als hij goed gebruikt wordt)...Waarom is iedereen altijd zo tegen hulpteugels, ookal worden ze wel ! goed gebruikt?
Arieskuh schreef:Harvumi schreef:Ik vind het er op zich wel netjes uitzien...Zo kan je natuurlijk overal wel commentaar op hebben. Ik vind thiedemann een super hulpteugel (als hij goed gebruikt wordt)...Waarom is iedereen altijd zo tegen hulpteugels, ookal worden ze wel ! goed gebruikt?
helemaal gelijk!!
als er een foto wordt gebruikt met hulpteugel,
word bokt helemaal gek!!
ik weet niet wat dat is hier![]()
maar ik vind dat het er leuk uit ziet hoor!!
groetjes
Hulpteugels zijn iets voor mensen met ervaring en niet voor elke beginnende ruiter die vindt dat zijn of haar paardje niet diep genoeg loopt! En zonder het misschien te beseffen helpen ze het hele paardje naar de malle moeren!
Hulpteugels zijn iets voor mensen met ervaring en niet voor elke beginnende ruiter die vindt dat zijn of haar paardje niet diep genoeg loopt! En zonder het misschien te beseffen helpen ze het hele paardje naar de malle moeren!
renatevb schreef:mooie pony zeg! op de thiedeman heb ik geen opmerkingen, ik heb er nog nooit mee gereden dus k zou niet weten hoe het moetIk vind het er anders wel netjes uitzien en leuk voor je dat het nu zo goed gaat!
@ Harvumi: Ik denk dat vele mensen een hulpteugel vinden voor ruiters die niet zonder kunnen rijden. Ik vind dit absoluut niet zo, Je moet nogaltijd rijden toch! En als je niet goed rijd, gaat je paard ook heus niet goed lopen, hulpteugel of niet. Verder rijd ik zelf nooit met hulpteugel, ik vind het makkelijker rijden zonder, ik ben het altijd gewend geweest zonder, maar k ben er niet tegen.
... en vel succes op de wedstrijdeN, wat je niet weet kom je nooit te wete..
.. 
miranda21 schreef:Hoi Roel,
Dat is zeker van een tijdje terug, ik stond naast degene die de foto's gemaakt heeft en Bon was tijdens de les zeker wat vervelend en steeds wegschieterig.
Maar jullie zijn nu op de goede weg zonder hulpteugels en het rijden gaat ook super vooruit.
Dus dat gaat best lukken met de wedstrijden.
He tot gauw.
En jullie gaan ervoor in 2006.
Dat gaat goedkomen en inhalen doe ik je toch niet!!
XXXXX Miranda.