Weer even tijd om wat uitgebreider te antwoorden
PolosportJ schreef:Ziet er erg goed uit! Glimt ook erg mooi

weet dat dit in de L2 is maar voor het M1 zou ie wel hogerop mogen. succes!
Ze zou inderdaad wat hoger ingesteld mogen, maar ik kon maar heel kort losrijden en kon daar dus nog niet naar toe werken. In de proef kruipt ze vaak wel wat omhoog (komt het beeld ten goede!), maar door de spanning moeten we toch vaak een mooie middenweg zoeken, want ik vind het belangrijker dat ze fijn door dat lange lijf van d'r blijft lopen en in verbinding blijft dan dat ze hoger komt. Maar je hebt gelijk, en dat komt vanzelf wel!
karijn schreef:Ik heb daar 4 december ook gereden. Als je daar gaat rijden en je weet dat de bak drassig is, hoef je de benen in ieder geval niet te wassen. Scheelt weer een hoop werk en ergernis dat je ze niet wit krijgt.
Toch heb ik er altijd wel de balen van dan hoor, want ik ben zo iemand die ook gerust een knotje 3x opnieuw doet omdat 'ie niet goed zit
. In Oudendijk spuiten we vaak de benen nog af voor we de baan in gang, daar ligt een slang vlakbij de ingang haha 
SSindy schreef:Hey meid
Ziet er echt super uit. Vond het jammer dat ik afgelopen keer in Ammers niet kon komen kijken. Volgende keer kom ik zeker weer kijken, het is geweldig om je zo te zien rijden!!! Echt Leuk!!
Ey, dank je! Volgende keer beter, als ik dan op een beetje een normalere tijd moet rijden! Vond het gezellig vanmiddag, je moet maar vaker meegaan 
Oscar schreef:Sjiek peerd
Ik vind dat je er heel netjes op zit, jullie zijn een sjiek stel
Op sommige foto's lijkt je paard wat loperig, maar dat kan een vertekend beeld zijn.
En al zou het wel zo zijn: ze is nog jong en heeft zo te lezen nog niet zoveel ervaring. Da's zeker geen schande
Ik denk dat we nog wel meer van jullie gaan horen
, dank je! Ze is inderdaad wat loperig, altijd wel op vreemd terrein, gaat gelukkig steeds beter maar soms hebben we van die stukken....! En doordat ze zo lang is loopt ze ook makkelijker van het achterbeen af, blijft toch een groot aandachtspunt!