Anzjuhlaa schreef:Op deze foto's loopt het paard super! een wereld van verschil, maar maak iemand anders wijs dat jij di paard dit hebt geleerd. Het komt op mij zo over dat deze jongeman jou paard traint, en dat jij hem daarna rijdt op concoursen. Of zie ik het verkeerd?
Zo jij bent snel met woorden in iemand mond leggen.
Wie zegt dat het niet zo kan zijn dat een ander het er beter uit kan krijgen.
Deze jongeman heeft waarschijnlijk meer ervaring en gevoel om het er beter uit te krijgen.
Mijn zus rijdt ook bepaalde oefeningen op mijn pony beter terwijl ik hem toch zelf alles geleerd heb.
Zo als zij hem kan sluiten krijg ik helaas nog niet voor elkaar: http://img249.echo.cx/img249/2477/marijke38zr.jpg
MirandaFuego schreef:Want in je andere topics is niet echt duidelijk te zien dat je zelf in staat bent om je paard op dit niveau af te richten, ik vind het er namelijk uitzien alsof je zelf nog maar net begint.
( dat is geen aanmerking hoor, iedereen is eens begonnen)
Maar deze 'meneer' rijdt met stang-trens en dat lijkt me niet goed als het paard dit helemaal niet is gewend. En al helemáál niet als je hem gelijk zóó strak erbij neemt!
Dus ik zou gráág het ware duidelijke verhaal horen achter dit hele gebeuren!
Ten eerste vind ik dat het nu wel klaar is met commentaar geven op de rijfoto's van Tooske zelf, dit is weer een heel ander topic.
De stang wordt op deze foto's niet te strak gehouden.
Je kan duidelijk zien dat de teugel ontspannen is.
Daarbij schaart de stang nog geen 45C dus staat de kinketting nog niet op spanning (of de kinketting moet bij het paard te strak zitten)
MirandaFuego schreef:Jij hebt zeker de andere topics niet gezien?
Of ben je verliefd op haar?
Als dit M2 niveau is eet ik mijn cap op!
http://www.mijnalbum.nl/Foto=V4RH8SIF
Aan de hand van een paar foto's kun je natuurlijk niet beoordelen of een combinatie M2waardig is.
Ze heeft zelf haar winspunten er voor verzameld, dat zegt dan iets meer dan jouw interpretatie

. Foto's zien er vriendelijk uit, maar er zijn zeker verbeterpunten!