niet als je staat 
Leuke pony trouwens!
ziet er vrolijk uit!! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
niet als je staat 
ziet er vrolijk uit!! 

yousra schreef:ik vind het wel leuke foto's maar overal heb je een smoesje voor, vooral bij die springfoto's. je zegt dat zij een rare sprong nam, maar dat kom omdat jij heel raar staat
Ik stond zo raar omdat Bonita raar sprong maarja je hoeft het niet te geloven
maar ga dan dit topic niet met die reacties volproppen dat ik allemaal smoesjes bedenk

. bonitobol schreef:@bonita14: dat is goed dat je je sporen er van hebt gehaald![]()
![]()
Begreep ook niet echt waarom je er mee reed .. ? Je paardje loopt niet echt nageeflijk en zo, jullie rijden nog geen wedstrijden neem ik aan ?? Dan heb je toch absoluut nog geen spoortjes nodig, ( niet dat je sporen nodig hebt om je paard nageeflijk of op wedstrijd te kunnen rijden , maar ik zou er wel meer begrip voor hebben als ik ze in een M1 wedstrijd of zo zie dan gewoon zo)
Bij de sprong zit je je paardje nogal in de mond, maar daar kunnen anderen beter commentaar op geven want springen doe ik maar zelden![]()
Ik vind het wel een heel leuk paardje en hoop dat je nog veel plezier me haar gaat hebben...

En ik rijd ook ( haast ) niet met sporen, meestal alleen met dresuur, omdat ze met wijken enz niet wil lopen
en ja dan gaat de manege eigenaar weer aan de kant schreeuwen en daar heb ik geen zin in
, ziet er echt leuk uit *verliefd.
. Bonita14 schreef:Rosanne ;
De manege eigenaar zei dat ik een keertje moest springen want ja bij hem is het gewoon ; als er een nieuwe pony/paard is wil hij wel zien hoe hij dresuurt en springt. Maargoed, verder moeten de bokkers zelf weten wat voor commentaar ze geven over mijn houding. De pony was voor de 1e x in de nieuwe omgeving en dat ik moest springen van de eigenaar, ja.. kan ik ook niks aan doen
Elena ;
Nou zo vurig is ze af en toe niet hoorEn ik rijd ook ( haast ) niet met sporen, meestal alleen met dresuur, omdat ze met wijken enz niet wil lopen
en ja dan gaat de manege eigenaar weer aan de kant schreeuwen en daar heb ik geen zin in

Ik vind het zelfs een beetje vaag
Er zijn 3 springfoto's en ik was zeker van haar hoor
Ze sprong bij de eigenaar ook goed en ook zij zei dat ik het gewoon moest proberen op de manege
Bonita14 schreef:Rosanne ;
De manege eigenaar zei dat ik een keertje moest springen want ja bij hem is het gewoon ; als er een nieuwe pony/paard is wil hij wel zien hoe hij dresuurt en springt. Maargoed, verder moeten de bokkers zelf weten wat voor commentaar ze geven over mijn houding. De pony was voor de 1e x in de nieuwe omgeving en dat ik moest springen van de eigenaar, ja.. kan ik ook niks aan doen
Elena ;
Nou zo vurig is ze af en toe niet hoorEn ik rijd ook ( haast ) niet met sporen, meestal alleen met dresuur, omdat ze met wijken enz niet wil lopen