en marijke: ik was idd niet de enige die het niet met de jury eens was
maargoed
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

jiehaaa schreef:Leuk, zo'n oudje dat nog zo lekker fit is! Maak volgende keer wel je stijgbeugels een paar gaten langer, dan zit je veel netter en veel lekkerder!

xXVeronaXx schreef:jiehaaa schreef:Leuk, zo'n oudje dat nog zo lekker fit is! Maak volgende keer wel je stijgbeugels een paar gaten langer, dan zit je veel netter en veel lekkerder!
Ik had ze eerst een gaatje langer maar toen waren ze te lang ..
(Kwam dr bijna niet meer bij) ..
Ik denk dat ik mijn hakken gewoon niet teveel moet optrekken
en dat het daarom ook korter lijkt ..
Volgende keer zien jullie foto's met een andere pony van de L2
:D:D
xXVeronaXx schreef:Omdat die mensen met eigenaarspaarden/póny's altijd maar
denken dat wij met de manegepony's voor hun schuiven nou
ik heb evenveel recht als haar om gewoon door te rijden dus
deed ik het vandaag niet
, ik heb ook is op Verona gereden, en nog 3 paarden daar op
. 

.
. (Of misschien is Norma wel wat leuks
) 

Manon schreef:Leuke pony, je zou echt niet zeggen dat die 35 is, ziet er nog super uit.
Lekker belangrijk of ie wel of niet aan de teugel, pony en amazone hebben er plezier in en dat is het belangrijkste.
Leuk dat je zegt dat je trots bent op je pony ookal loopt ie niet aan de teugel, dat zouden veel mensen op bokt niet zeggen

Manon schreef:Leuke pony, je zou echt niet zeggen dat die 35 is, ziet er nog super uit.
Lekker belangrijk of ie wel of niet aan de teugel, pony en amazone hebben er plezier in en dat is het belangrijkste.
Leuk dat je zegt dat je trots bent op je pony ookal loopt ie niet aan de teugel, dat zouden veel mensen op bokt niet zeggen