Splendeur @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_RobinA_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 18:07

Heey
Super leuk paardje! Maar dat had ik je vandaag al verteld Nog een fijne vakantie enne ga zo door! Het komt wel goed met jullie!

gr Robin

Ilsiie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 14:36

De reacties van Bitterbal zijn niet van Mieke zelf, iemand anders heeft op haar account berichten zitten plaatsen, met name niet-aardige berichten.. ik zal zo ff moddie TeMmen

goed, ik vind het er eigenlijk wél netjes uitzien!!
ik vind het knap dat je haar weer zo aan het lopen hebt omdat ze vroeger in de krul is getrokken, wat jij al zei
Verdere tips zijn al gegeven
veel succes verder ermee!!

Bitterbal

Re: Splendeur @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 00:48

Sorry voor mijn reaktie in dit topic, dr zit iemand op mijn account te kloten op bokt... ik ga eens even kijken wat ik er nog meer aan kan doen.. mijn excuses!!!

Bitterbal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 00:49

Thanks PattyRex, had nog niet gezien dat je dit al getypt had

Jodievanmij

Re: Splendeur @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 03:31

KimS schreef:
hey
leuk paard hoor. Spijtig dat de draffoto's allemaal op een verkeerd moment genomen zijn.[/qoute]

jodievanmij

hey inderdaad leuk paardje mooie kleur ook succes!! vind het er wel goed uitzien op foto 1 en 2 ok die van de draf zijn misschien niet op het beste moment gemaakt je komt daar te ver uit je zadel maar je blijft wel netjes rechtop dus je belemmert je paardje niet.. Het ziet er wel eerlijk uit en dat kan je van vele ook niet zeggen..dus ik vind het er al heel goed uitzien hoor...alleen dat hakken laag en tenen naar binnen hoeft nou ook weer niet.. gewoon je hak ter hoogte van je zitbeenknobbel leggen dan zit je been goed..dus gaten niet te lang dan ga je juist uitdrukken en niet te kort dan zet je te veel druk op je knie succes ga zo door een leuke combinatie kan dit worden!!

KimS schreef:
het meisje op de pony mag wel haar benen meer op hun plaats houden, ze liggen nu op de schouder.
veel plezier nog!
xxx

jodievanmijinderdaad.. maar het zadel ligt ook niet goed.. volgens mij is diet niet een perfect passend zadel maarja daar gaat het nu niet om...jij ook succes met je pony!!