en het ging ook nog eens goed! gelukkig maar na je laatste avontuur! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en het ging ook nog eens goed! gelukkig maar na je laatste avontuur! 
(Maar de studie roept)

. 

snowdon schreef:De eerste manche was echt een verschrikking (snowdon was TE fanatiek) haha, maar de tweede manche ging vlekkeloos!
Ben wel trots op m'n ventje hoor, want we deden het toch maar even zo zonder goede kar en zonder 'training'!
Ik was erg moe gisteren...
Maar het waren verder echt allerlei rassen! Ook 4spannen. De dag ervoor waren de pony's geweest en toen deed er nog een shetlandertweespan van onze stal mee.)
haha We zijn nl totaal geen getrainde marathonaanspanning. Sommige bochten waren wat te krap voor mijn wagen... We waren te lang en te breed.. en toen Snow ook nog eens zijn eigen weg koos tot 2x toe, kwamen we lekker in de problemen! Maar het was wel erg hilarisch voor de toeschouwers, ik zakte echter ter plekke door de grond, om vervolgens snel weer verder te gaan. 
En dit keer reden we met succes! Ook de moeilijke, eigenlijk te krappe bochten, ik had nl geen zin om om te rijden.. De risico's maken het leuk tenslotte! En we waren sneller dan onze eerste manche, dus dat was ook nog eens mooi meegenomen! Van de kant af weer veel gejuich en dankzij mijn tweede manche, zelfs nog wat complimenten gekregen als beginnend marathonmenner! (was onze 2e x, vorig jaar hebben we voor t eerst meegedaan)