Feroza W @ dresuurwork in Beige + filmpje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Re: Feroza W @ dresuurwork in Beige + filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 01:16

Je houding is denk makkelijk te verbeteren.
Denk er gewoon maar aan dat je echt om te zien een geweldig leuk paardje onder je billen hebt lopen en je gaat vanzelf een stuk trotser zitten

Astragirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 12:49

Mooi paard! Zoals al gezegd proberer de teugels langer te laten zodat je rechter kunt zitten, succes!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 14:13

fijn weer wat van jullie te zien en te horen Alike, ik vroeg het me al af omdat het zo stil was rond jullie!
Zie je van de zomer vast weer op de wedstrijden!

Alikesflame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-05 00:35

ha eva, Ja komt ook helemaal goed met jullei 2 hoor

@joyce B klopt ging ook van de zomer niet echt goed. Ze had erg last van haar rug en ze durfde niet meer echt te lopen. gelukkig is dat nu verleden tijd, en gaat ze met sprongen vooruit.
Ga je vast wel weer op de wedstrijden zien. Veel succes met je paarden. welke rijd je nu eigenlijk?

sammie_44

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 13:04

Wat een prachtpaardje! Je rijdt hem erg lekker door zn lijf heen. Hij is nog jong of niet?? En dat je nu al in L2 zit kan me niets verbazen naar wat ik op die foto's zie Erg krachtige draf ook. Alleen jammer dat er nog wat bespiering op zn hals en kont mist, maar dat komt nog wel

Alikesflame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-05 15:43

@ sammie. Ze is nu 7 jaar en erg laat rijp. toen ze 4 was leek ze echt een 2 jarige. Nog helemaal niet klaar om bereden te worden. toch is ze toen wel zadelmak gemaakt. Maar vanwege allerlei ellende heb ik haar op haar 5de pas gaan rijden. Ze heeft zicghzelf beschermd. maar goed ook. Over de spiering haar kont is idd nog niet veel bespierd. Al is er al heel wat bijgekomen. Ze is van achter te licht gebouwd. haar hals heeft juist wel veel spieren. Er is idd 1 foto war ze arm bespierd lijkt. ik denk omdat ik haar daar net wat te rond rijd dat het zo lijkt.
`bedankt voor je reactie

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 15:48

Ze is echt al zoveel veranderd in haar bespiering!
Ook haar gedrag is zo anders. Weet je wel Alike dat in het begin ze niet eens zo snel kon wenden en draaien??!! Vandaar dat ik er nu aflag zaterdag..
Maar ze krijgt een lekker kontje hoor!

Alikesflame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-05 16:01

Ja klopt dat deed haar echt zeer. Gelukkig dta ze zich nu goed voeld. Beetje te goed haahaa. Ze is helemaal fijner geworden.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 19:53

heeey wat goed! veel succes in de L2. Ook ik blkij het een enorm paard vinden haha

sammie_44

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 12:05

Jeetje, 7 jaar! Ik had echt gedacht 4, bijna 5 Erg laat rijp inderdaad Nou heel veel succes er nog mee!

Alikesflame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-05 18:40

Ja ze lijkt een stuk jonger dan dat ze is. daarom ook maar rustig aan met dit paard. Alhoewel je haar niet kapot kan rijden, daar zorgt ze zelf wel voor :p