Quentin weer eens aan het werk..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 02:02

Ziet er goed uit hoor! Wat heerlijk dat hij nu weer helemaal 100% is en je weer lekker op hem kunt rijden.

magic_lover

Re: Quentin weer eens aan het werk..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 02:42

het blijft een leuk paard!

Ziet er netjes uit hoor
Wel lastig dat je snel duizelig word onder het rijden

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 11:36

Zoals altijd vind ik Quentin weer geweldig! Misschien heb ik niet altijd gepost, maar ik kijk altijd ff! Zo leuk vind ik hem!

Wat glanst je haar trouwens mooi op die foto van de achterkant zeg maar

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 03:52

echt super om te lezen dat zoveel bokkers Q zo leuk vinden

als het ooit weer mooi weer wordt en de bak weer droog is komen er meer nieuwe rijfoto's

Bokel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 09:51

Renske20 schreef:
hey leuk dat je ons de vorige keer had gezien
toen durfde hij tijdens het rondje om de ring niet verder dan tot de voorlezer ben toen maar de andere kant op rond de ring gegaan haha was voor het eerst in ruim 5 jaar tijd dat ik mn proef kon uitrijden in de bak in eersel, Q is zo'n aansteller soms!
maar ik doe zondag ook weer mee, rond 16.30 moet ik rijden, ben benieuwd heb alleen geen idee wie je bent dus moet je maar even hoi zeggen ofzo

Ja is goed ik moet om 15.20 maar om 16.30 ben ik er denk ik nog wel

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 21:03

het was wat uitgelopen dus denk dat ik jou net niet meer heb zien rijden, of trouwens volgens mij wel met losrijden, heb iig een haffie gezien wat waren je punten?

Q was stout, stom en baldadig vandaag
hij hield rechts stug vast, en als ik die helemaal losgooide dan stopte hij met lopen en dreigde omhoog te komen of draaide om
hield ik met beide teugels gewoon contact dan liep ie gruwelijk scheef omdat hij links niet aan wilde nemen.
na een tijdje wilde hij zelfs helemaal niet meer rechtsom lopen ben toen maar linksom gaan rijden en dan stelling naar rechts vragen en wat contragalop enzo, en dan ff stukje op de rechterhand meepakken en dan weer linksom, uiteindelijk ging het *iets* beter, toch nog 158 punten voor mn proef

maarja had er do, vrij+zaterdag niet meer opgezeten dus viel het me nog alles mee dat hij iig op wat opzij huppelen na, de ring netjes rond liep

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:58

hey
hij ziet er goed uit hoor. Proficiat met het wp alweer
Vision is ook zo goed in onder me vandaan weglopen (als je tips hebt, hoor ik dat graag) Hij doet net hetzelfde als die foto waarop Q zo strekt. Vision gaat ook sneller en veel ruimer lopen, en loopt dan precies aan de loodlijn. Hij is dan heel erg sterk, maar je ziet het moeilijk. dus meeste mensen geloven me dan ook niet.
Ik heb gisteren wedstrijd gereden, hij was de hele proef zo sterk en had maar 154 ptn (eerste had 169, laatste 120, uiteindelijk 6de plaats)
Beterschap met je duizeligheid!
xxx

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 22:00

het ziet er heel goed uit!! veel succes nog

griebels

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 22:05

He netjes Rens... Had maar gezegt dat je wedstrijd had, dan was ik wel komen kijken...