Springfoto Van Okki!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Okkilover

Re: Springfoto Van Okki!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 18:13

Ik had zelf al aangegeven dat ze minder geod sprong toen en ook over mijn houding! Ik had hem beter niet kunnen plaatsen!

Ariebombarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 18:23

hallo, leer jij anders even met feedback omgaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 18:31

Okkilover schreef:
Ik had zelf al aangegeven dat ze minder geod sprong toen en ook over mijn houding! Ik had hem beter niet kunnen plaatsen!

Maar wat had je dan willen horen? Dat het er fantastisch uitziet, dat jij er lekker op zit en dat het paard een prachtige techniek heeft?
Dan weet je zelf toch ook wel dat er tegen je gelogen wordt?

Kijk nou eens objectief naar je eigen foto en vertel me eens wat je ziet?

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 18:34

ALs je een foto plaatst vraag je om commentaar.
Ik vind je houding niet goed. Denk dat je beter les kan nemen.

Okkilover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 20:45

Ik heb les het is een dressuur paard met een beetje springbloed. Ik weet toch al dat mijn houding niet goed is, dat heb ik er niet voor niks opgezet. Het was ook een noodsprong en het voelde ook niet lekker, want normaal ontspant ze veel meer. ik zal binnenkort wel nieuwe fotos plaatsen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 12:56

Blijft toch mijn vraag: wat wil je van ons horen dan? Je weet zelf wat de problemen zijn, je onderkent in je laatste post met zeer zachte bewoordingen eigenlijk zelf ook wel dat dit niet zo best is, dus waarom dan toch boos worden als je eigen beeld bevestigd wordt? Je kan je ook afvragen waarom je een dergelijke foto van jezelf op internet wilt zien

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 18:26

Okkilover schreef:
Ik heb les het is een dressuur paard met een beetje springbloed. Ik weet toch al dat mijn houding niet goed is, dat heb ik er niet voor niks opgezet. Het was ook een noodsprong en het voelde ook niet lekker, want normaal ontspant ze veel meer. ik zal binnenkort wel nieuwe fotos plaatsen

voordat je nieuwe foto's plaatst, denk dan goed na of je wel commentaar wilt. anders kan je ze beter niet plaatsen en voor jezelf houden...

Okkilover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-05 18:36

Ik had niet zo moeten reageren,weet ik. maar hoe sommige mensen t zeggen is nogal uh, Bot? Vandaar, dat had ik nou ook weer niet verwacht.
Ik wil wel graag commentaar, maar wel opbouwend! en niet alleen van: ja het ziet er niet uit en zo.
daar heb ik voor de rest toch niets aan

Pollewoppy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 18:45

Als dat van mij bot is overgekomen, dan heb ik dat niet zo bedoeld. Ik heb geprobeerd mijn mening te geven over het feit dat je merrie drachtig was op het moment dat die springfoto is gemaakt. En ik heb ook geprobeerd dat te onderbouwen.
Maar ik vind het tof dat je er neer zet dat je niet zo had moeten reageren, ach iedereen maakt fouten toch? Ben benieuwd naar je andere foto's

Okkilover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-05 20:21

dankje leuk dat er iemand dat zegt

Noemy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 10:49

Hey Berdien
Je foto doet het niet.. maarja..
heb hem vast al op PS gezien