Razinda moet maar geen springpaard worden :D

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 12:02

Laui! schreef:
Ik heb nog nooit een paard op 60 cm zien weigeren...

ik wel een pony 30cm
eergisteren

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 13:14

Herkenbaar, ik heb ook zo'n pony.
Zelfs als ik 4 balken in een vierkant had neergelegd met een emmer brokken in het midden durfde ze er na een uur nog niet bij te komen.

Uiteindelijk ook maar onder het zadel geleerd om over balkjes te stappen. Oke, enkele noodsprongen gehad maar toen had ze wel door dat balken niet bijten. Iig die dag niet, het blijft de 1e 5 minuten dooooodeng...

Inmiddels springt ze wel braaf en vindt ze het zelfs nog leuk ook.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 13:24

haahah Jura gewoon lekker die balken laten liggen en gaan rijden en dan eens proberen erover heen te draven. Dit bouw je langzaam op.

Het is en blijft een merrie je hebt kans dat zodra ze door heeft wat de bedoeling is ze er heeeel anders over denkt ??

Misschien eens samen met Cres springen ?? goed voorbeeld geven hihihi Lovers .

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 13:55

wat lijken de ogen raar op de foto? zo zwart!
mijn pony sprong eerst ook niet, maar niet omdat ze er bang voor was maar omdat ze waarschijnlijk nooit echt heeft leren springen (pas op haar 10e ofzo dus). eerst ging ze met 4 benen tegelijk maar nu springt ze er heel netjes overheen.

ze is wel heeeel erg eigenwijs alleen! 90 cm. springt ze nog, maar als je hem op 95 cm. zet dan vertikt ze het! dan springt ze er echt niet over.. gek beest Koe

Merel Blom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 19:42

hai hai

ik zou gewoon echt dagelijks een paar keer balkjes dan en dan springen, en dan een tijdje volhouden.. en elke dag weer even herhalen//