Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Anneflower schreef:sjeeee ik geef mijn mening hoor, da mag toch zeker?? en anders moet ze da topic maar niet plaatsen. dag dag

(Heb zelf de ballen verstand niet van western, maargoed.. in mijn ogen ziet het er dus goed uit
)
(zo'n type; hebbuh hebbuh hebbuh!! haha
) Maar dat had ik al een keer of wat gezegd
Anneflower schreef:PARDON HOOR!!!!

)
Anneflower schreef:bokt is toch voor normale dingen?? en niet vor di achterlijke western gedoe???![]()
Anneflower schreef:bokt is toch voor normale dingen?? en niet vor di achterlijke western gedoe???![]()

Anneflower schreef:PARDON HOOR!!!!

Letizia schreef:Anneflower schreef:PARDON HOOR!!!!
Zoals een kennis van mij zou zeggen: jij geeft je bek een duw en zegt wat.
Maar goed, gezien jou andere post ben jij alleen maar op pad om mensen op de kast te jagen, prima, maar sta dan niet versteld van deze reactie! En kom je aan een zeeuw, kom je aan ons allemaal

sonjadonka4 schreef:offtopic: super paardje hoor!!!!!!!
Letizia schreef:
En kom je aan een zeeuw, kom je aan ons allemaal
(of uhh was et nou toch luctor et emero
)
*
Maar ik vind het wel leuk om te zien dat je het probeert en je best doet. Het is ook gewoon heel erg wennen en opnieuw leren rijden
Gewoon veel doen, en dan komt het vanzelf!
en voor 1 keertje kan het makkenlijk hoor!
) rudi schreef:hahaa wat een domme op,erking zeg die eerste!!
alsof western raar is ofzo, gewoon een marnier van rijden, net als de springsport en de dressuursport
wat een stom gedoe.
Ik heb er weinig ervaring mee verder, vind het super dat je zoveel met je been rijd en met je zit, omdat je niet zoveel contact hebt metr je teugels.
Ik vind het dus mooi
prachtig paardje verder!
stef schreef:Ik vind het in de 1e plaats een ontzettend leuk beestje! Alleen voor het eerst western rijden en dan gelijk shanks erin vind ik een beetje teveel van het goede.
Western en shank zijn niet onlosmakend aan elkaar verbonden. Ga dr eerst gewoon lekker op een snaffle rijden, je kan altijd nog naar een shank toe. (ben zelf ook te vroeg aan de shank gegaan op advies van mijn trainer toen, nu ligt ie te verroesten in de kast)
Heb je het hier over het soort bit?
Een snaffle is te vergelijken met een dun watertrensje