Primeur: Ik @ western

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anneflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:18

sjeeee ik geef mijn mening hoor, da mag toch zeker?? en anders moet ze da topic maar niet plaatsen. dag dag

capopjekop

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:20

Tjah als je haar posts leest dan zie je bijna alleen maar negatief commentaar, laat haar maar

Over het zadel: Ik heb zelf ook een korte pony en dat was een elende om een goed passend zadel te vinden.

@ Anneflower: Je mag ook je mening geven, maar je zou hem kunnen onderbouwen en op een aardige manier kunnen brengen, nu stoot je mensen tegen het hoofd

silverado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:20

Anneflower schreef:
sjeeee ik geef mijn mening hoor, da mag toch zeker?? en anders moet ze da topic maar niet plaatsen. dag dag

neej jij geeft een compleet foute mening... weet je wat er in de boktregels staat: opbouwende kritiek mag afkrakende kritiek... wees dan tenminste zo fair om je mening te onderbouwen!! ipv een loze kreet te slaken... en stel dat je westernsport niets vindt: dan kun je het altijd nog op een normale manier vertellen... neej dame (of ik denk eigelijk DAMETJE) jij bent echt fout bezig

Sieltjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:21

Heb ook geTeM't
Echt super ziet het eruit Simoon (Heb zelf de ballen verstand niet van western, maargoed.. in mijn ogen ziet het er dus goed uit )
Vind Demy echt een hele leuk pony (zo'n type; hebbuh hebbuh hebbuh!! haha ) Maar dat had ik al een keer of wat gezegd

Anneflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:21

PARDON HOOR!!!!

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:26

Wat nou Pardon, dat is niet zomaar je mening geven, dit is onbezonnen reacties plaatsen, over onderwerpen waar je dus duidelijk niets van af weet.

Sluit me volldeig aan mij AronenArie!

capopjekop

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:28

Maar dames, laten we het gezellig houden, is voor de TS wel zo leuk

silverado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:29

Anneflower schreef:
PARDON HOOR!!!!

hoe oud ben je eigelijk?? 11?

anouk1993

Re: Primeur: Ik @ western

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:30

Hoi Hoi

Wat Een rare opmerking dat niks op uit doen

Verder heb ik zelf geen verstand van western rijden .
( Wil het nog wel een keer )

Maar ik vind het er wel heel goed uit zien voor een 1e keer

Gafe Kleur heeft jou pony/ paard Mijn smaak

Xxjuz anouk

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:32

Anneflower schreef:
bokt is toch voor normale dingen?? en niet vor di achterlijke western gedoe???

G$^%#(Domme..

Zou jij eens heel erg snel jou liefelijk smoeltje willen gaan spoelen..

Ik vind dit echt niet kunnen hoor..
Dat jij nou toevallig weet ik het veel wat rijd.. Dresuur ofzo.. Daar ga ik toch ook niet van zeggen dat dat achterlijk is om je paard pirouettes e.d te laten draaien.. En op de plaats piaffe of weet ik veel wat te laten doen.

Je zegt hier wel dat dat jou mening is.. Nou die hou je daar in het vervolg maar lekker voor je..
Waar heb je het lef voor zeg..

Doe gewoon in het vervolg eens een beetje normaal.. En zeg gewoon goh Simone leuke fotos.. je doet het hardstikke goed voor de eerste keer..

Echt waar joh als jij nog eens zoiets zegt ben ik echt in staat om je door je computer scherm te trekken..

Amen.. Een westernruiter..

Tam_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:36

Anneflower schreef:
bokt is toch voor normale dingen?? en niet vor di achterlijke western gedoe???

hallo??! western is harstikke normaal net zo normaal als springen en dressuur!!!!! dat jij dat nou niet leuk vindt betekent niet dat anderen mensen het niet leuk vinden !!!! (bokt is toch voor normalen dingen)

offtopic: super paardje hoor!!!!!!!
Laatst bijgewerkt door Tam_ op 14-12-05 20:38, in het totaal 3 keer bewerkt

Letizia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:36

Anneflower schreef:
PARDON HOOR!!!!

Zoals een kennis van mij zou zeggen: jij geeft je bek een duw en zegt wat.
Maar goed, gezien jou andere post ben jij alleen maar op pad om mensen op de kast te jagen, prima, maar sta dan niet versteld van deze reactie! En kom je aan een zeeuw, kom je aan ons allemaal
Laatst bijgewerkt door Letizia op 14-12-05 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

xDjailo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:37

MOOI PAARDJE!!
gaat toch best voor een eerste keer..

@ Anneflower: PARDONNNNN????????????? waar slaat dat nou weer op?!?!?! er zijn mensen die western leuker vinden.. LAAT ONS LEKKER!! wij westernruiters zitten jou toch ook niet af te kraken.. als je nix zinnigs weet te zeggen hou dan gewoon je mond.. niet zo achtelijk lopen banketstaaf.. waar haal je het lef vandaan om'op zo'n manier iemand af te kraken.. let eerst op je eige voordat je over een ander praat..

massol.. EEN WESTERNRUITER!!!!!!

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:40

Letizia schreef:
Anneflower schreef:
PARDON HOOR!!!!

Zoals een kennis van mij zou zeggen: jij geeft je bek een duw en zegt wat.
Maar goed, gezien jou andere post ben jij alleen maar op pad om mensen op de kast te jagen, prima, maar sta dan niet versteld van deze reactie! En kom je aan een zeeuw, kom je aan ons allemaal

Amen Letizia..

Mooi gesproken..

Echt die jeugd van tegenwoordig.. denken dat ze alles tegen ons zeeuwen kunnen zeggen

Sieltjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:40

Jongens! Willen jullie a.u.b. niet meer verder op de (behoorlijk doelloze) opmerking van Anneflower in gaan? Straks krijgt daardoor het topic een slotje en ik neem aan dat Simone (TS) dit niet graag wilt
Er is al (meerdere keren) geTeM't, dus ik neem aan dat Anneflower wel een waarschuwing o.i.d. krijgt

@ Letizia: het hele Zeeuwentopic zit er idd wel bovenop hè

Sieltjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:41

sonjadonka4 schreef:
offtopic: super paardje hoor!!!!!!!

Ik neem aan dat je hier on-topic bedoelt

silverado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:42

Letizia schreef:

En kom je aan een zeeuw, kom je aan ons allemaal

LUCTOR et EVERKO (of uhh was et nou toch luctor et emero )
1 voor allen allen voor 1

Anoniem

*Gaat ontopic verder vanaf hier *

Wat een vreselijk leuk paardje zeg, hij is erg mooi getekend en ook van kleur. Hele mooie diepe bruine kleur. Gaat later echt een bloedmooi dier worden. En Minka.. sorry, maar ik moest wel even grinniken toen ik je zag. Zo duidelijk nog niet helemaal op je gemak, van hoe moet ik nou zitten Maar ik vind het wel leuk om te zien dat je het probeert en je best doet. Het is ook gewoon heel erg wennen en opnieuw leren rijden Gewoon veel doen, en dan komt het vanzelf!

Beauty0102

Ik heb er ookal geen verstand van dus kan je OOK geen advies geven.
Ik vind niet echt dat je te groot bent hoor en voor 1 keertje kan het makkenlijk hoor!

LadyMadonna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:46

Ik vind het in de 1e plaats een ontzettend leuk beestje! Alleen voor het eerst western rijden en dan gelijk shanks erin vind ik een beetje teveel van het goede.
Western en shank zijn niet onlosmakend aan elkaar verbonden. Ga dr eerst gewoon lekker op een snaffle rijden, je kan altijd nog naar een shank toe. (ben zelf ook te vroeg aan de shank gegaan op advies van mijn trainer toen, nu ligt ie te verroesten in de kast )

Mars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:48

Ziet er wel goed uit hoor voor je eerste keer, leuk dat je t gaaf vindt!
Ik zou zeggen neem een les, weet zeker dat je t dan nóg leuker vind!
Enige opmerking: zadel en pad zijn wel héél groot.Maar kan jij niets aan doen

EkmiC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:52

Leuke fotoos hoor simone!!
Ik denk dat je gewoon niet op zulke mensen moet reageren, want dat vinden ze juist alleen maar leuk! ik denk dat het het beste is als je zulke mensen negeert! Dan vinden zij het ook niet meer leuk en stoppen ze vanzelf! Ik durf te wedden dat ze gewoon zit te lachen achter de computer hoe julie op haar reageren!

ikamanda19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 21:00

rudi schreef:
hahaa wat een domme op,erking zeg die eerste!!
alsof western raar is ofzo, gewoon een marnier van rijden, net als de springsport en de dressuursport
wat een stom gedoe.
Ik heb er weinig ervaring mee verder, vind het super dat je zoveel met je been rijd en met je zit, omdat je niet zoveel contact hebt metr je teugels.
Ik vind het dus mooi
prachtig paardje verder!

ja het lijkt of ze lacht maar het is een scharenbit waardoor het lijkt...

Sieltjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 21:03

stef schreef:
Ik vind het in de 1e plaats een ontzettend leuk beestje! Alleen voor het eerst western rijden en dan gelijk shanks erin vind ik een beetje teveel van het goede.
Western en shank zijn niet onlosmakend aan elkaar verbonden. Ga dr eerst gewoon lekker op een snaffle rijden, je kan altijd nog naar een shank toe. (ben zelf ook te vroeg aan de shank gegaan op advies van mijn trainer toen, nu ligt ie te verroesten in de kast )

Ik klink nu vast heel dom enzo, maar wat is een "shanks" en een "snaffle" Heb je het hier over het soort bit?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 21:07

Shanks is zo'n bit wat erin hangt, met scharen Een snaffle is te vergelijken met een dun watertrensje