Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ruitje schreef:Nou, of het een nieuwe kampioen word moeten we even afwachten. Als ze maar lief is zodat ik in de koers een beetje ervaring kan opdoen
!
Iedereen die in de buurt van Zoetermeer woont mag langs komen hoor.
En als ik in een koers moet rijden moeten jullie allemaal maar langskomen met spandoeken![]()
Ja, spekkie is LEUK! En ze ging best lekker
In januari kom ik je weer lastig vallen, dan zet ik dr wel weer op de foto
esperance schreef:leuk beestje, dus de training gaat de goeie kant op?!? haha ga zo door.
ik hoop dat ik hem volgend jaar, veel, als eerste de finish zie over komen. en dan kom ik hem eens een keer op duindigt bekijken.. goed??
!bambi schreef:Super ik heb stage gelopen bij Frans Otterberg(start nu alleen nogmaar in Duitsland vanwege het prijzengeld) en het is echt super. Wij trainde altijd op het strand en als ik het iets minder druk heb ga ik er zeker weer terug!

gaaf zeg!
. 

Citaat:Als je bij mij in de buurt woont mag je zo een keer naast me op de sulky stappen hoor, ik heb al eerder bokkers meegenomen voor een ritje 'tranen in de ogen en zand in je neus'
Saar4 schreef:ruitje schreef:Citaat:Als je bij mij in de buurt woont mag je zo een keer naast me op de sulky stappen hoor, ik heb al eerder bokkers meegenomen voor een ritje 'tranen in de ogen en zand in je neus'
Volgens mij schijt ik dan 10 kleuren.![]()
Ben je nooit bang dat je eraf valt?
. Je moet in een fractie van een seconden beslissen als het zo snel gaat
. Heb hier thuis vaak genoeg Bounty gereden, die dacht na vier rondjes altijd dat hij moe werd en dan brak hij uit bij de baan. Heb vaak genoeg of een asta container van dichtbij gezien, of een zandhoop overgecrosd of met mijn wielen tegen de buitenbak aangezeten.
.
, dat was met opstappen, dat deed ik lopend en terwijl ik half op de sulky zit maakte Twilight een rare beweging en ik draaide zo weer van het zitje af. Auw, met mijn hoofd op het beton
. Hield hem toen wel vast en reed hem zo de fietsenstalling in

! 
Daar hadden wij er ook een van, The Last Yankee (verkocht naar Engeland).