Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nimmedor schreef:IndezzW schreef:waarom word er al met sporen op gereden en gaat hij al zijwaarts al het zo'n jong beest is, zou je hem niet eerst de basis aanleren. en een goede reactie op het been en niet op de spoor. tja het is maar een suggestie en een mening
dit zijn ieni mini knopspoortjesen als je je been kan stilhouden is het geen probleem. Ook enkele passen zijwaarts gaan (gewoon iets naar buiten drukken) hoort bij de basis van elk jong paard. Net als rechtrichten en op 2 teugels krijgen puur op zijn eigen balans wat deze al prima doet
bedankt voor je mening!!!
OrissE_GipsY schreef:rechtrichten op 2 teugels he ? dan vraag ik me toch af wat die ene loshangende teugel steeds te betekenen heeft![]()
Citaat:
rechtrichten op 2 teugels he ? dan vraag ik me toch af wat die ene loshangende teugel steeds te betekenen heeft![]()
maargoed, vind het een mooi dier om te zien, en verder rijd ze hem wel netjes hoor, als ze nu ook op beide teugels evenveel druk zou houden...
Anoukie schreef:Ja, leuk dier, zeer aansprekend. Niet zo groot lijkt het?
Wens haar maar veel plezier met hem, lijkt een fijn achterbeen te hebben en lekker compact in het lijf.
Nikki_jimmy schreef:ow nee, ik dacht dat dit zeg maar de 2e 3e keer was (zeg maar) dat ze erop rijd... maar 't was ook alleen maar een vraag, en geen kritiek, ik heb mijn paardje met 't in rijden nog nooit met sporen aangeraakt, en nu nog niet, en hij doet 't hartstikke goed(maar dat wil niet zeggen dat juilie dat niet mogen doen hoor :p )
Navidad schreef:Nikki_jimmy schreef:ow nee, ik dacht dat dit zeg maar de 2e 3e keer was (zeg maar) dat ze erop rijd... maar 't was ook alleen maar een vraag, en geen kritiek, ik heb mijn paardje met 't in rijden nog nooit met sporen aangeraakt, en nu nog niet, en hij doet 't hartstikke goed(maar dat wil niet zeggen dat juilie dat niet mogen doen hoor :p )
sorry aan de combinatie valt toch wel te zien dat ze veel verder zijn? kijk is hoe netjes die loopt. zoiets heb ik nog nooit gezien na een 3 de keer