Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
syltje_777 schreef:Heb net weer gereden, het ging al veel beter!.
Met los stappen liet ik haar eerst helemaal opver haar rug lopen, en daarna beetje opgepakt en mijn handen hoger en hakken laag![]()
Als ze te diep kwam moest ze gelijk weer vooruit, ze treedde goed onder en liep al veel minder op der voorhand, misschien dat ik morgen weer foto's maak, of jullie ook verschil zien.
Daarna zal het gewoon weer normaal gaan 

syltje_777 schreef:NRPS
phannie 

Met de overgangen en schijnovergangen gaat het super, daar oefenen we erg veel mee. Ook met tempo rijden oefenen we veel.
Zondag wedstrijd, zal kijken of er wat over gezegt word nrps_lover schreef:ohh okee! Leuke pony! wie is dr vader, ze lijkt op een pony die ik ken!!

ben nieuwsgierig ! )
ze staat in het hulpstamboek.
Esterrr schreef:Leuke foto's! Probeer je been alleen meer naar voren te leggen; waar het hoort.
Bramblerose schreef:Ik heb alles gelezen en je hebt al heel wat tips gehad. Ik wil gewoon ook nog even zeggen dat je voor je leeftijd hartstikke leuk en serieus bezig bent! Je hebt een mooie, leuke pony en je zusje ook!
Ik vraag me alleen af of je ook wel les hebt? Zodat je misschien wat gemakkelijker kan trainen (als iemand aanwijzigingen geeft).