Goh dat dekje heeft het bloed onder me nagels weggehaald
Wat was dat irri zeg
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat was dat irri zeg

Mocca schreef:Ahhh onze BV'ers shet
Ik vind 'm lief
masja schreef:Mooi bontje
pairadice schreef:[/quote]Geweldige shet en hele leuke combi! Start je ook met hem?
Ah, ik zag net in je profiel dat je van plan bent van de zomer te gaan starten. Succes!
MissEvil schreef:Ziet er leuk uit!
Alleen zit je wat ver naar voren in je zadel, of zie ik dat verkeerd?
Iig, veel succes samen, echt een leuke combinatie jullie!
Hij zal vast wel IETS naar voren geschoven zijn maar er zit een staartriem op dus ik denk dat het wel mee valt. Zijn schouder wordt er iig niet door belemmerd
Citaat:Dat naar voren dat lijkt dan denk ik zoHij zal vast wel IETS naar voren geschoven zijn maar er zit een staartriem op dus ik denk dat het wel mee valt. Zijn schouder wordt er iig niet door belemmerd
![]()
Iedereen bedankt voor de leuke reacties
MissEvil schreef:Citaat:Dat naar voren dat lijkt dan denk ik zoHij zal vast wel IETS naar voren geschoven zijn maar er zit een staartriem op dus ik denk dat het wel mee valt. Zijn schouder wordt er iig niet door belemmerd
![]()
Iedereen bedankt voor de leuke reacties
Nee, ik bedoel dat jij ver naar voren zit in je zadel![]()
Tenminste, dat lijkt zo

maessie schreef:Ah cool, Jolly in actie! Ik had idd ook bij een paar foto's waar je schouderbinnenwaarts rijd, meer het idee dat je aan het wijken was, de zijwaarste beweging van zijn benen bekijkend. Maar verder super hoor!
casanova schreef:leuk dat iemand nu eens serieuze rijfotos van shetlanders laat zien!!
je bent leuk bezig
Sassieja schreef:casanova schreef:leuk dat iemand nu eens serieuze rijfotos van shetlanders laat zien!!
je bent leuk bezig
Iedereen die een Shet heeft wil wel, maar word toch altijd afgekraakt hier op Bokt.
Leuke foto's zeg!
Ziet er goed uit!
Mag ik vragen waar je die bontonderlegger vandaan hebt?