Irritante gewoonte,...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hinata

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:16

Ik heb hier zelf ook last van, mijn pony is er een keer van de schrik vandoor gegaan en toen viel ik, nu ben ik er daardoor een keer met angst op gegaan, en toen ging ze er weer vandoor en viel ik, iemand anders heeft het toen voor mij overgenomen, maar ik ben bang dat als ik er weer op ga ze er weer vandoor gaat en ik er weer af lig, omdat ze er de vorige keer ook vandoor ging omdat ik er met angst opzat, maar nu weet ik niet hoe ik met mijn angst om moet gaan...

superwoman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 14:59

liekieJ schreef:
Ik heb hier zelf ook last van, mijn pony is er een keer van de schrik vandoor gegaan en toen viel ik, nu ben ik er daardoor een keer met angst op gegaan, en toen ging ze er weer vandoor en viel ik, iemand anders heeft het toen voor mij overgenomen, maar ik ben bang dat als ik er weer op ga ze er weer vandoor gaat en ik er weer af lig, omdat ze er de vorige keer ook vandoor ging omdat ik er met angst opzat, maar nu weet ik niet hoe ik met mijn angst om moet gaan...

Of eerst even op een ander paard - zodat je geen verkeerde automatische dingen doet.
- daarna aan stomme dingen denken als je op 't paard zit (school, werk buurman, auto's etc) Zolang je maar niet met het paard en angst bezig bent, want dat voelen ze en maakt ze angstig.