Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Soxje schreef:Mooie foto's Leonoor. En doe Ilona ook eens de complimenten van ons hier! Ze rijdt hem heel netjes, mooie aanleuning en goed de achterbenen eronder. En ach, die staart, pfff. Ziet er gewoon allemaal prima uit.
Leonoor schreef:Ilona leest vol trots gewoon mee hoor! En ja, ze rijdt hem zeker super! Hij is ontzettend vooruit gegaan.
Nu hopen dat de jury dat op de hengstenkeuring dat ook vindt![]()
Leonoor schreef:Nu hopen dat de jury dat op de hengstenkeuring dat ook vindt![]()
Bonte schreef:Leonoor schreef:Nu hopen dat de jury dat op de hengstenkeuring dat ook vindt![]()
Neem een paar rijfoto's mee en dan duw je ze onder hun neus![]()
Het ziet er erg goed uit hoor
En dan iedereen aanmoedigen, want omkopen met een diep decolleté, zelfgebakken appeltaart etc zal niet helpen (zoals vroeger bij de leraren op school)
Als we nou met z'n allen de jury beinvloeden, samen staan we sterk....
verschil van opvatting dus.Pellie schreef:leuk die opmerkingen over staart en manen... ik zie dat idd ook niet eens. zijn manen hangen er juist mooiverschil van opvatting dus.
hij loopt er ook mooi maar loopt ie nu ook op eigen benen? vind het altijd zo moeilijk te zien bij die krachtpatsers.
Citaat:Pellie schreef:leuk die opmerkingen over staart en manen... ik zie dat idd ook niet eens. zijn manen hangen er juist mooiverschil van opvatting dus.
hij loopt er ook mooi maar loopt ie nu ook op eigen benen? vind het altijd zo moeilijk te zien bij die krachtpatsers.
Annick schreef:Nogmaals gefeliciteerd.
leuke foto's , jullie hebben het toch maar weer mooi gedaan.
Annick
Leonoor schreef:Annick schreef:Nogmaals gefeliciteerd.
leuke foto's , jullie hebben het toch maar weer mooi gedaan.
Annick
geeft ze een compliment over haar eigen foto's

ben echt helemaal fan !

Boya schreef:Ziet erg goed uit, altijd weer stoer een tinker in de dressuur!
Maarreh....B dressuur, met een hengst moet je toch gelijk L starten of was 't onderling?

ik vind de staart en manen helemaal niet storend eigleijk