Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nikkigioa schreef:Ja hij is geschoren, maar dat is inmiddels alweer 2 maanden geleden. Het wordt tijd om hem nog een keer te scheren, hij heeft alweer onwijs lang haar!
Xx_Mitt_xX schreef:Volgens mij ligt het zadel van de haf niet goed, hij kantelt te ver naar voren, je hebt kans dat dit op de schoft drukt.
Laat de zadelmaker er naar kijken!
Het is nu ook erger omdat hij geschoren is. Ik ga maar weer eens een anti-schuifmatje eronder leggen. Echt, ik rij nog liever zonder zadel. Dan hoef ik tenminste alleen mijzelf in evenwicht te houden!

!!! Ik vind jullie een leuke combinatie! Je weet zelf waar je aan moet werken dus dat komt helemaal goed met jullie
Hmmm en die fjord vind ik ook heel gaaf! Erg mooi setje heeft ie! Delphi schreef:Ik vind het er helemaal niet slecht uitzien hoor!!! Ik vind jullie een leuke combinatie! Je weet zelf waar je aan moet werken dus dat komt helemaal goed met jullie
Hmmm en die fjord vind ik ook heel gaaf! Erg mooi setje heeft ie!
Ik wil volgend jaar zomer graag starten met hem dus ga er zeker aan werken!! Alleen voelt het voor mij nog heel raar als ik mijn teugels korter neem, maar ja, kwestie van even aan wennen denk ik.
Ik blijf echt een zwak voor hem houden 
RockyLover schreef:Candor!Ik blijf echt een zwak voor hem houden
Leuk setje, ik hou wel van die kleur
Ga gezellig nog eens mee zou ik zeggen!

!!
!!
!!
RockyLover schreef:Ja lijkt me leuk om weer een keer mee te gaan! Ik moet alleen voorlopig nog even rustig aan doen, heb pfeiffer...
budjuh schreef:mooie haflinger!!
dat hoofdstel heeft mij verzorgshetje kobusje ook!!
die is mooi![]()
!!
staat hem ook mooi!!

!! maar dat zie je niet goed
zijn pony zit er voor
gr tjara