pinky power!!! (oftewel foto's van mn schatje Pinky)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 13:47

Wat een verschrikkelijk lief knuffel hoofdje heeft hij.

Kan begrijpen dat je verliefd bent beter als mannen BTW. *LOL*

GR pris

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 13:53

Wat een lekker ding zeg! En ach, als je het maar niet te vaak, lang en op te kleine volte gaat doen, lijkt dat longeren me niet zo'n kwaad kunnen hoor; wel rustig aan, dan breekt het lijntje niet.

Wat ga je verder doen met deze knapperd als 'ie wat ouder is? Onder het zadel of gaat 'ie ook voor een karretje?

Grtz, Sonja

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-01 14:22

hoi benk weer Lachen

Natascha: Ow cooooool!!!!!! *LOL* *LOL* *LOL* Ik ben echt benieuwd!!! Ik ga hem uitprinten en boven mn bed hangen totdat ik het origneel heb!!! (en dan hangen er 2 boven mn bed *LOL*) HIHI Thanx alvast, ik is benieuwddd!!!

Margje: Ik heb je niet gezien! Boos! Ik ben er van half 1 tot 2 uur geweest. maar toen ben ik gegaan want Inge kwam niet opdagen! De doos! Lachen dus tot maandag maar denk ik!

Honeybee: hehe ja Pink is vast iets (iets veel Knipoog) kleiner! Pinky is Welsh A Pony
Pandijk's Marjon x tenkhoeve's Roman. Hij is nu ong 1.08 cm *LOL*

Prisca: iid liever een paard dan een vriend Knipoog ghe ghe die spreken tenminste nie tegen! *LOL*

Sonja: Ik doe heeeel rustig aan hoor, nog geen 20 min in de week! En altijd met halster ipv hoofdstel (nu was alleen voor de show hij heeft nog geen 10 min gelopen bij elkaar). Ik wil hem in gaan spannen. Om er echt op te gaan rijden vind ik meself tegroot. maar af en toe een boswandeling kan best, toch?

Groetjes Kim! Party!!

FlyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 14:47

Ja Pinky is een schatje hge kim Pling
Maar dat wisten we al lang
Pinky's afstamming: vander Tenkhoevens Roman x Pandijks Marjon.
Roman is vrij bekend geloof ik. Marjon niet maar die heeft wel een bekende vader geloof ik maar ik weet zo niet wie door dat er brand in het kantoortje van de eigenaren is geweest en de stamboekpapieren zijn verbrand Verdrietig

julke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 15:15

wauw leuk beestje zeg.
ruilen met Wj hjiohihi

(grapje)

Roxanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 15:33

aaaah wat een schatje echt zo'n ponytje om Lovers VERLIEFD Lovers op te worden!!!!!

-x- Rockygirl Lovers

I lOvE wElShJeS

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 07:44

nog even geduld met de tekening Pinky_girl. er is iemand die je nog wilde verrassen (lekker vaag he) Knipoog Knipoog Knipoog

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 17:21

heb jou ook niet gezien, was er om ongeveer 2 uur, iets later Frusty Frusty Ben je ook niet ff bij me paardje gaan kijken? Haha! Komt Inge hier oook wel es, ofniet? Tot maandag Lachen