jumbo doet zijn naam iid eer aan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lauss schreef:@griebels: dat is inderdaad BennetonSunflower hebben ze afgelopen woensdag in laten slapen (ouderdom)
@Ramona_lief:Maar dat eerst lekker naar voren rijden is écht amper te doen. Als je bij hem niet begint met loswerken, inbuigen, wijken etc, staat hij de hele les stil
En het is inderdaad nogal een reus, 1.85 schat ik hem
Bedankt voor het commentaar!
toen ik daar voor het eerst kwam (9 jaar geleden) zeide ze dat hij al in de 20 was...
heb op hem lere rijden.. de eerste keer dat ik eraf viel, was bij hem.. hij ging er vandoor, ik viel eraf... en hij kwam even kijken of het wel ging..
was echt een schatje
dat wiillen we nu ook weten he

Lauss schreef:Ze wilde hem ook naar een rusthuis doen over anderhalf jaar ongeveer. Hij kreeg iets van een koliek aanval, en toen hebben ze m in laten slapen, aangezien hij al 25 was..

, maar Jumbo, het is en blijft een snelle...
Lauss schreef:@griebels: dat is inderdaad BennetonSunflower hebben ze afgelopen woensdag in laten slapen (ouderdom)
@Ramona_lief:Maar dat eerst lekker naar voren rijden is écht amper te doen. Als je bij hem niet begint met loswerken, inbuigen, wijken etc, staat hij de hele les stil
En het is inderdaad nogal een reus, 1.85 schat ik hem
Bedankt voor het commentaar!
Miriano schreef:wat dan wel..

Miriano schreef:oke
huh.. da kan toch niet..![]()
dan zou ik 5 cm kleiner zijn dan Jumbo.. da kan toch niet kloppen..
Kliko schreef:Miriano schreef:oke
huh.. da kan toch niet..![]()
dan zou ik 5 cm kleiner zijn dan Jumbo.. da kan toch niet kloppen..
Let maar eens op...
Ik ben 1.72 en ik kom écht niet bijna bij zn schoft!
ja, zoiets had ik dus ook 

Citaat:
Hij is geen 1,75 hoorIk ben 1.72 en ik kom écht niet bijna bij zn schoft!
Dat verhaal van Sun had ik via via gehoord, je weet hoe dat gaat op de manege
Maar goed..