Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bets schreef:Nou het ziet er inderdaad best goed uit. Ik zou nu wat meer op gaan werken richting de oprichting. Als ze ontspant en brengt haar achterhand goed eronder en voorbenen brengt ze goed naar voren (foto 16 en 17) dan zou ik haar meer in oprichting willen brengen en meer op achterhand. Maar jullie zijn zeker de goeie kant op. Kijk meer voor je en over paard heen zodat je eigen houding dus ook netter word (maar dat is al gezegd)
Maar ziet er leuk uit!!!
Megantjuh schreef:Heeel erg bedankt voor je reactie! We zijn dit moment eigenlijk alleen nog echt bezig met veel overgangen rijden, en een stabiele aanleuning. Maar als het zo blijft gaan we gauw weer verder!
Iedereen bedankt voor je reactie!!
Icie schreef:Ziet er leuk uit. Mooi ontspannen.
Heb soms les van Elise van Sundance?
(ben haar stalgenootje van Sam)
Jeps.. Van Elise! Ik moet zeggen dat ik erg blij met met de resultaten na 3lesjes! Megantjuh schreef:Icie schreef:Ziet er leuk uit. Mooi ontspannen.
Heb soms les van Elise van Sundance?
(ben haar stalgenootje van Sam)Jeps.. Van Elise! Ik moet zeggen dat ik erg blij met met de resultaten na 3lesjes!
Megantjuh schreef:Bedankt voor alle reacties!
En nee, geen wedstrijdenDat durf ik niet

Cinzano schreef:Leuke foto's hoor en ook altijd fijn om te horen dat ze het zo naar haar zin heeft op de nieuwe stal
shron_silver schreef:Chique paardje rijd je met hem ook wedstrijd?
en in welke klasse dan..
verders veel succes

CAuvraySky schreef:Eindelijk eens een ruiter die zijn paard niet meteen in de krul trekt!
Je rijdt erg ontspannen , maar probeer je teugel iets korter te nemen , want ze zijn wat lang
Ik doe dit zelf ook hoor![]()
Verder je handen iets dichter bij elkaar en hoger
Erg leuk paard trouwens !
Christatjuh schreef:Beetje late reactie maar je had me deze link op mn oude mailadres gestuurd. Geeft niet maar ben nu wel erg laat.
Ziet er echt super uit. Ik herkende Grace zowat niet. Wat een vooruitgang zeg!!
Maar beter laaaaat als nooit
Alles goed met Gyps? Plaats ook eens foto's!!! 

Angeliek schreef:Leuk beestje.. Lekker klein en compact.
Wat meer spiertjes op die kont trainen, en het is een kei leuk beestje!
Hoe oud issie, en wat is zijn afstamming?
(jaa ik weet het.. stom he
)