Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gelukkig moet ik hen voor iemand verkopen,als het mijn eigen paardje was ging ie nooit weg...hij is zo lief,dat ik er nu al een zwak voor heb...

LaFunkyJazz schreef:die KWPN-er is gaaaf!
ik vind het er juist heel goed uit zien! de ruiter geeft zelf ook na als het paard nageeft en geeft een ophouding als dat nodig is (zo zie ik het)
Super mooie paarden!
CocoChanel schreef:Ik vind het er goed uitzien. Misschien is ze wel juist aan het loswerken een beetje inbuigen. Wat mij betreft mogen ze best wat diep, als ze maar voldoende aanleuning houden en genoeg naar de hand toe worden gereden, goed vanuit het achterbeen. Je kunt ook niet alles van foto's afleiden. Ik vind het er goed uitzien, leuke paarden!
maar ja dan is zo'n foto sessie wel weer goed.

, valt me heel vaak op, mensen die op een KN zadel rijden een beetje naar voren kantelen in hun lichaam.

patos schreef:Ik denk dat de mensen hier je er gewoon op hebben gewezen dat het op de foto's overkomt alsof je toch te veel inwerkt met je binnenhand. Of dat in werkelijkheid ook zo is en of je het wel of niet als afzeiken opvat is geheel aan jou.