Wauw

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marja1988 schreef:ziet er goed uit hoor!
Wat leuk zo'n dekje van t connemara stamboek! Wist niet dat ze dekjes hadden![]()
Sterkte de komende tijd!
Maxielover schreef:Hoi, ziet er netjes uit voor een springruiter hoor !! Puntjes waar je op moet letten :
- Teugels op maat houden
- Hakken uitdrukken
- Tenen naar binnen ipv naar buiten steken
En verder vindt ik je vrij lang zitten met je beugels, maar als je dat lekker vindt zitten en je goed steun hebt is dat geen probleem, eigen keus. Ik had in je andere topics gelezen dat Romeo weggaat, veel sterkte met het verlies van je kanjer..
Ik weet precies hoe je je voelt in zo'n geval, als mijn pony weg zou moeten zou hier ook de hel openbarsten... Hij is echt mijn allergrootste vriend, mijn maatje, mijn alles... Ik herken mezelf en Max (mijn paard dus) echt in de beschrijving van de band die jij hebt met je paard. Nogmaals sterkte.
maartjuh schreef:Marja1988 schreef:ziet er goed uit hoor!
Wat leuk zo'n dekje van t connemara stamboek! Wist niet dat ze dekjes hadden![]()
Sterkte de komende tijd!
Deze is speciaal voor mij gemaakt.. Maar inmiddels zijn ze geloof ik ook te koop
maartjuh schreef:Maxielover schreef:Hoi, ziet er netjes uit voor een springruiter hoor !! Puntjes waar je op moet letten :
- Teugels op maat houden
- Hakken uitdrukken
- Tenen naar binnen ipv naar buiten steken
En verder vindt ik je vrij lang zitten met je beugels, maar als je dat lekker vindt zitten en je goed steun hebt is dat geen probleem, eigen keus. Ik had in je andere topics gelezen dat Romeo weggaat, veel sterkte met het verlies van je kanjer..
Ik weet precies hoe je je voelt in zo'n geval, als mijn pony weg zou moeten zou hier ook de hel openbarsten... Hij is echt mijn allergrootste vriend, mijn maatje, mijn alles... Ik herken mezelf en Max (mijn paard dus) echt in de beschrijving van de band die jij hebt met je paard. Nogmaals sterkte.
Dankje, en bedankt voor de tips
maartjuh schreef:Marja1988 schreef:ziet er goed uit hoor!
Sterkte de komende tijd!
Deze is speciaal voor mij gemaakt.. Maar inmiddels zijn ze geloof ik ook te koop