sammie_44 schreef:Hmmm.. vind het niet echt speciaalIs cker een manegepaard? Maar hij is niet te dun hoor, is in mooie conditie alleen er zouden meer spieren op mogen liggen, verder over het rijden: probeer hem meer in de aanleuning te krijgen, hij loopt verder wel goed actief. Doe volgende keer maar knotjes, want door deze vlechtjes komt zijn hals niet mooi uit..
Hij ka trouwens erg mooi springen!! Volgens mij ook eerder springpaard dan dressuur. Veel succes er verder mee
tis een Calvados --> Springbloed. Het is idd meer een springtype dan een dressuurpaard. (Ik ken het paard)
Is cker een manegepaard? Maar hij is niet te dun hoor, is in mooie conditie alleen er zouden meer spieren op mogen liggen, verder over het rijden: probeer hem meer in de aanleuning te krijgen, hij loopt verder wel goed actief. Doe volgende keer maar knotjes, want door deze vlechtjes komt zijn hals niet mooi uit..
Hij ka trouwens erg mooi springen!! Volgens mij ook eerder springpaard dan dressuur. Veel succes er verder mee