Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marsie schreef:Hee Ankeleuk zo'n overzichtje! Je ziet echt dat Zam vooruit is gegaan.
P.s : je onderschrift klopt niet meer
Ik zal mn onderschrift zo even veranderen
klopt inderdaad niet meer ! Bedankt voor je berichtje, zie je snel weer ! girliegirl schreef:Hey,
Wauw wat is dat een knappe vent geworden zeg!
Mag ik vragen welke afstamming hij heeft?? Hij lijkt namelijk ontzettend veel op een cocktail (time) van een vriendin van mij.
Groetjes
!! echt proficiat Citaat:Zijn afstammeling is jammer genoeg onbekend, hij is als gezelschapsveulen op de markt gekocht. Toen heeft hij 3 jaar bij die mensen in de wei gelopen, en toen hebben wij hem gekocht. Ben af en toe wel nieuwsgierig wat er achter zit !

keertje samen crossen?
groetjes!
In de zomer moeten we weer eens een bokt-meeting voor naar bussloo doen! lekker met z'n allen crossen en de paden verkennen! Bussloo is echt geweldig die crosbaan, al durf ik niet alle hindernissen te nemen 

Hij is veranderd ,, in de positieve zin !
:D
)

Nikki_jimmy schreef:Ow wat coolIn de zomer moeten we weer eens een bokt-meeting voor naar bussloo doen! lekker met z'n allen crossen en de paden verkennen! Bussloo is echt geweldig die crosbaan, al durf ik niet alle hindernissen te nemen
Groetjes (ziet er leuk uit trouwens)
gaan we doen
YennieJ_13 schreef:Mooi paardje zeg !
Hoe doe je dat eigenlijk met die 2 laatste foto's ?:D
(ik bedoel dat bewerken ?)

woeeeee . echt wel ... maar was wel gezellig net , of niet