Ga je hem hengst laten?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ipsilonka schreef:
Zullen de merriehoudsters vast heel blij mee zijn

Lusitano schreef:Ipsilonka schreef:
Zullen de merriehoudsters vast heel blij mee zijn
Misschien dat ik hem dan in de paddock naast een stel merries moet zetten? Zal dat beter zijn?
Ipsilonka schreef:Goed dat je zelf aangeeft blond te zijn, je kan dan ook de rekeningen verwachten als het misgaat want daar vraag je toch om op deze manier??
Paddock of stal maakt niet, merriehouders zijn niet blij met je waar je hem ook neerzet. Merries worden in de winter nogal agressief van opdringerige hengsten.
Of val je eigen merrie ermee lastig en niet de rest van stal......
En ik sta inderdaad niet meer op kickersteyn (super stal
) Maar heb nog met een redelijk aantal mensen regelmatig contact...........
)
Ipsilonka schreef:
Goed dat je zelf aangeeft blond te zijn, je kan dan ook de rekeningen verwachten als het misgaat want daar vraag je toch om op deze manier??
Paddock of stal maakt niet, merriehouders zijn niet blij met je waar je hem ook neerzet. Merries worden in de winter nogal agressief van opdringerige hengsten.

Ipsilonka schreef:
Goed dat je zelf aangeeft blond te zijn, je kan dan ook de rekeningen verwachten als het misgaat want daar vraag je toch om op deze manier??
mijn hengst wordt niet eens aangekeken als ik hem in het gangpad neerzet de merries vinden hem echt niet meer intressant hoor en agressief worden ze al helemaal niet van hem en dat is niet alleen met mijn hengst maar met de meeste, ze vinden het niet intressant al gaat de hengst op zijn kop staan...
Daar ging t om