Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar ik wil nog even hier op terug komen:Dydy schreef:Daisy liep wel beter .. maar dat komt omdat het zadel te strak lag op haar schoft vandaar die gel pad..
. .. gelukkig
..
Is er al eens een keer een tandart bij je paard geweest en zo ja hoelang geleden is dat dan? Geeft je paard soms aan dat hij last van zijn rug heeft? Bij opzadelen, opstijgen, poetsen, deken opdoen enz. Dydy schreef:@ vonniej: Daisy loopt met haar neus op de grond als ik aan het hals strekken ben ...
Zadel ligt nu anders.. door middel van beter leggen en gelpad..
@ 1manier2 : Ik hou me handen idd laag... maar trek neit terug .. ik ontspan ..
Als ik mijn handen omhoog pleur heb je geen controle meer over je paard dus is dat niet verstandig..
Jooske schreef:Ik denk dat je je paard eens moet laten nakijken. Tandarts of misschien een fysio, gewoon voor de zekerheid. Het kan je een hoop problemen besparen namelijkIs er al eens een keer een tandart bij je paard geweest en zo ja hoelang geleden is dat dan? Geeft je paard soms aan dat hij last van zijn rug heeft? Bij opzadelen, opstijgen, poetsen, deken opdoen enz.
fallstar schreef:Heel goed hoor! blijven trainen zo, ziet er goed uit. longeer je ook wel is met een slof of hulp teugel? kan toch voor wat extra duidelijkheid zorgen voor het paardje.