groetjes een aanstaande stalgenoot
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Manda schreef:Commentaar/ tips geven mag natuurlijk. Maar ik vind dat wat sommigen zeggen gewoon overbodig, ze is geen beginner ofzo, en ze heeft ook niet een makkelijk sierlijk luxe paard de Z ingereden. Dus inderdaad vind ik, dat als je dat kan, je goed kan rijden en niks hebt aan commentaar over kapstokjes/ voorhand lopen enz enz. Maar dat is mijn mening. Rij zelf maar eens zo'n pony naar de Z, kijken of jullie dat ook lukt.
Lielle schreef:Kennelijk denkt TS daar gelukkig anders over.
Taaclover, waarom de keuze om de oprichting niet te trainen thuis? Juist als hem dat moeite kost, zou ik het meenemen in de training. Niet als commentaar bedoeld, pure interesse. Ik heb er ook een die graag wat op de voorhand blijft duwen en aangezien dat in het M niet zo gewaardeerd wordt, werk ik daar juist veel aan thuis.
Ik vind het zooo'n geweldige Fjord!!.. =)Lielle schreef:Kennelijk denkt TS daar gelukkig anders over.
Taaclover, waarom de keuze om de oprichting niet te trainen thuis? Juist als hem dat moeite kost, zou ik het meenemen in de training. Niet als commentaar bedoeld, pure interesse. Ik heb er ook een die graag wat op de voorhand blijft duwen en aangezien dat in het M niet zo gewaardeerd wordt, werk ik daar juist veel aan thuis.

talented schreef:
Dat lukt iedereen met maar een klein beetje gevoel en een gezond paard/ pony!

talented schreef:Ik heb hem wel eens fijner zien rondsjouwen moet ik zeggen, ik vind zijn halshouding niet goed genoeg. Is hij misschien wat strammer geworden sinds je met S&T bent gaan rijden?
Taaclover schreef:Het op de voorhand lopen doen fjorden van nature dus vandaar dat je het bij Taco soms ziet
! BailyKarlos schreef:Ach mensen, soms heb je gewoon je dag toch eens niet.
Het is onmogelijk om elke dag %100 eruit te rijden.
Niemand kan dat, dus dan kan je het ook niet van hun verwachten.

Lielle schreef:Taaclover schreef:Het op de voorhand lopen doen fjorden van nature dus vandaar dat je het bij Taco soms ziet
dat haalde ik hieruit, hoewel het er niet in zoveel woorden staat, dat klopt. Ik doel nl niet zozeer op de halshouding, maar wel op het oprichten, dus het gewicht naar achter brengen om te dragen en minder op de voorhand lopen. Dat gaat meestal wel gepaard met een andere halshouding, maar dat is niet de kern van mijn vraag.

talented schreef:@ Taaclover: op sommige foto's ziet het er wel goed uit, maar net als op een foto als deze : http://i20.photobucket.com/albums/b230/ ... F8173.jpg, zou ik liever wat meer lengte zien in de hals, iets meer uitschuiven. Al is dat vast niet makkelijk met ZO'N nek!
ankavdtolber schreef:heb een vraagje... hoe oud is taco nou??? gewoon ff nieuwschierig... en hoelang heb je erover gedaan om hem naar het z te rijden???

Perlina schreef:Mooi hoor! Je kunt wel weer zien hoe populair Taco hier is, gezien het aantal reacties alweer. Ik heb ook nog wel een vraagje: Train je hem altijd met S&T of maar af en toe?