Vervelend van de punten, vooral als het voor je eigen gevoel zo goed gaat!
maar jullie zijn een leuke combinatie!
de laatste wedstrijd gaat het vast heeeel goed!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jammer van de punten.Maaiikii schreef:Leuke pony, ziet er echt goed uit hoor!Jammer van de punten.
Je steek wel af en toe je benen af.
ja dat van mn tenen klopt idd
Mn beugels zijn al erg lang en ben bang als ik ze nog langer doe dat ik mn hakken ook nog op ga trekken
dan is t helemaal niks meer
neej maar heb ook nog eens lange stelten
en omdat ze zo klein is heb ik wel eens de neiging om ze af te steken omdat ik minder houvast heb aan de onderkant. Maar idd ik zag t ook op die SB foto
niet zo mooi..
anydale schreef:Mooie foto's! Ze loopt mooi in de oprichting vind ik, had zeker wel een winstpunt geweest (afgaande op de foto's) Vind het nog steeds jammer dat ze weggaat, vind jullie zo'n leuke combinatie!
Jammer van de punten maar dat je zelf tevreden bent is het belangrijkst!PolosportJ schreef:Mariek1983 schreef:
ja ik vind ook dat ze er ook weer erg goed uit ziet. Maarja de jury ziet je nu voor t eerstwat vind je trouwens van der hals?? die is echt bespierd geworden he? Ze was echt zo enthousiast dat ze m vandaag ook nog eens flink opzette
lijkt t kleine merriepony'tje toch nog beetje op een dikke hengst
mariz schreef:ziet er toch mooi uit, je paardje loopt mooi opgericht zeg![]()
Nimmedor schreef:zo!!! die kan een staaltje strekken
ik had er alleen maar een 6 voor
noujah wel blij dat het voldoende was natuurlijk maar had wel wat hoger verwacht.. maarja de een wil weer dit zien en de ander weer dat
.. je kan je der nooit goed op aan passen. 

BailyKarlos schreef:Nou die score vind ik niet te recht! het ziet er keurig uit! Als je net zoals ik eerst de foto's bekijkt en dan de tekst en titel leest denk je dat het een Z combinatie is.
vossie schreef:Ziet er weer goed uit hoor!!
Had je als enige lage punten of was er over het algemeen laag gepunt.......?? Als je zelf maar fijn gereden hebt toch? Wanneer is jullie laatste wedstrijd? Kom je nog bij Ruimzicht?
neej want de eerste had gewoon 164
maarja het kan altijd wel beter natuurlijk
Hoe had je gereden bij ruimzicht? Neej ik rij mijn laatste wedstrijd volgende week en dat ik de selectie. Wel jamer kunnen we nog niet meeten. Maar ik kom nog wel een x kijken bij ruimzicht want het is vlakbij ons. En misschien zie je me wel weer met mn nieuwe paardje
haha alleen moet ie nog wel ff verder ingereden worden
haha dus zal nog wel ff duren. Maar hoop dat het ook wat wordt. Ik heb er nu toch ook al wel een beetje zin in
Probeer maar naar de toekomst te kijken
haha jah misschien moeten we dan wel weer tegen elkaar
Ben benieuwd naar jou mooie paard
!
Maar die zet ik natuurlijk
op Bokt
En een uitvergroten enz..
Ursy schreef:Heej Jenna! Zie ik nu pas jullie foto's... *schaam*
Het ziet er echt heel mooi uit, en jullie blijven een super combinatie! Ik heb deze week wel tijd om naar jou toe te komen, kom ik met de trein en dan kan ik haar alsnog bewonderen... Is er al een anders paard waar je in de toekomst mee verder kan?
en ik zat op school... Maar ze is al weg
zondag. De eigenaresse had in en x besloten om haar toch maar eerder mee te nemen
. T was echt heel erg ze wou de trailer helemaal niet in. Ze zat de hele tijd naar me te kijken
zovan waarom moet ik der in ofzo.. En toen ze er eenmaal in zat was ze echt heel erg aan het stijgeren
ze was helemaal overstuur.
Noujah toen kon ik het ook niet meer droog houden.. Was echt heel erg.. Alsof ze het door had.. PolosportJ schreef:Ursy schreef:Heej Jenna! Zie ik nu pas jullie foto's... *schaam*
Het ziet er echt heel mooi uit, en jullie blijven een super combinatie! Ik heb deze week wel tijd om naar jou toe te komen, kom ik met de trein en dan kan ik haar alsnog bewonderen... Is er al een anders paard waar je in de toekomst mee verder kan?
heejheej wou je nog terug smsen maar mn batterij was leegen ik zat op school... Maar ze is al weg
zondag. De eigenaresse had in en x besloten om haar toch maar eerder mee te nemen
. T was echt heel erg ze wou de trailer helemaal niet in. Ze zat de hele tijd naar me te kijken
zovan waarom moet ik der in ofzo.. En toen ze er eenmaal in zat was ze echt heel erg aan het stijgeren
ze was helemaal overstuur.
Noujah toen kon ik het ook niet meer droog houden.. Was echt heel erg.. Alsof ze het door had..