Lies v. Uniform M1 @t wedstr. weer helemaal terug!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Meryl_S

Re: Lies v. Uniform M1 @t wedstr. weer helemaal terug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:47

ik vind het er ook heel netjes uitzien!
Vervelend van de punten, vooral als het voor je eigen gevoel zo goed gaat!
maar jullie zijn een leuke combinatie!
de laatste wedstrijd gaat het vast heeeel goed!

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:51

Leuke pony, ziet er echt goed uit hoor! Jammer van de punten.
Je steek wel af en toe je benen af.

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 18:07

Maaiikii schreef:
Leuke pony, ziet er echt goed uit hoor! Jammer van de punten.
Je steek wel af en toe je benen af.

tnx allemaal ja dat van mn tenen klopt idd Mn beugels zijn al erg lang en ben bang als ik ze nog langer doe dat ik mn hakken ook nog op ga trekken dan is t helemaal niks meer neej maar heb ook nog eens lange stelten en omdat ze zo klein is heb ik wel eens de neiging om ze af te steken omdat ik minder houvast heb aan de onderkant. Maar idd ik zag t ook op die SB foto niet zo mooi..

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 18:08

anydale schreef:
Mooie foto's! Ze loopt mooi in de oprichting vind ik, had zeker wel een winstpunt geweest (afgaande op de foto's) Vind het nog steeds jammer dat ze weggaat, vind jullie zo'n leuke combinatie!

tnx!

Bokel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:09

Ziet er goed uit hoor! Mooi wit Jammer van de punten maar dat je zelf tevreden bent is het belangrijkst!

Even over hyper worden van wortels. Het paard van urko hier op bokt heeft het ook. De eigennaar geeft hem ook maar een bepaalde hoeveelheid wortels. Ik weet het niet precies maar anders zo je der haar eens over kunnen informeren?
Nog veel succes ermee..

Mariek1983

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:44

PolosportJ schreef:
Mariek1983 schreef:

ja ik vind ook dat ze er ook weer erg goed uit ziet. Maarja de jury ziet je nu voor t eerst wat vind je trouwens van der hals?? die is echt bespierd geworden he? Ze was echt zo enthousiast dat ze m vandaag ook nog eens flink opzette lijkt t kleine merriepony'tje toch nog beetje op een dikke hengst

Ja precies! Mooi nekkie hoor

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 20:03

mariz schreef:
ziet er toch mooi uit, je paardje loopt mooi opgericht zeg

dat is wat ik nou ook wilde zeggen!!!! mooie houding! (let op je handen, piano

CK88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 21:07

zo!!! die kan een staaltje strekken

puccalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 21:20

Vind jullie samen een hele mooie combinatie en als ik de foto's bekijk had ik ook eigenlijk wel verwacht dat je een winstpunt zou krijgen. Vind het echt een leuk paard om te zien, mooie witte schimmel. Jammer dat ze weggaat.

PolosportJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 21:48

Nimmedor schreef:
zo!!! die kan een staaltje strekken

tnx ik had er alleen maar een 6 voor noujah wel blij dat het voldoende was natuurlijk maar had wel wat hoger verwacht.. maarja de een wil weer dit zien en de ander weer dat .. je kan je der nooit goed op aan passen.

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 22:26

Leuk paardje hoor
jammer van je punten,,

Tenshi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 22:39

Erg leuk paardje, gave foto's
Ben zelf nog lang niet zo ver, dus zoveel commentaar zal er van mij niet komen, maar ik zie hier wel pianohandjes

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 15:38

BailyKarlos schreef:
Nou die score vind ik niet te recht! het ziet er keurig uit! Als je net zoals ik eerst de foto's bekijkt en dan de tekst en titel leest denk je dat het een Z combinatie is.

Haha van een foto kun je moeilijk beoordelen of de score terecht is he

db1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:32

Ziet er weer goed uit hoor!!

Had je als enige lage punten of was er over het algemeen laag gepunt.......?? Als je zelf maar fijn gereden hebt toch? Wanneer is jullie laatste wedstrijd? Kom je nog bij Ruimzicht?

PolosportJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 16:43

vossie schreef:
Ziet er weer goed uit hoor!!

Had je als enige lage punten of was er over het algemeen laag gepunt.......?? Als je zelf maar fijn gereden hebt toch? Wanneer is jullie laatste wedstrijd? Kom je nog bij Ruimzicht?

heejheej. tnx neej want de eerste had gewoon 164 maarja het kan altijd wel beter natuurlijk Hoe had je gereden bij ruimzicht? Neej ik rij mijn laatste wedstrijd volgende week en dat ik de selectie. Wel jamer kunnen we nog niet meeten. Maar ik kom nog wel een x kijken bij ruimzicht want het is vlakbij ons. En misschien zie je me wel weer met mn nieuwe paardje haha alleen moet ie nog wel ff verder ingereden worden haha dus zal nog wel ff duren. Maar hoop dat het ook wat wordt. Ik heb er nu toch ook al wel een beetje zin in Probeer maar naar de toekomst te kijken

db1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:48

Ach ik denk dat de jury gewoon niet van schimmels hield

Mijne ging goed, al ben ik met het losrijden een aantal keer gelanceerd en kon ik maar net blijven hangen..... Er deden er 5 mee in het M2 was twee keer 1e met 163 en 159 ben helemaal trots op mijn Jazzie

Ja is wel leuk een keertje bij Ruimzicht afspreken! Ik begin van de zomer met een dan driejarige Polansky uit dezelfde moeder als de Jazz, dus wie weet volgend jaar indoor weer Ruimzicht maar dan samen in dezelfde klasse........

He heel veel succes met de selectiewedstrijd maak nog wat mooie fotos en films van de schimmel!!! En ik stuur je wel weer een pm tzt,

groetjes!
Laatst bijgewerkt door db1 op 06-12-05 16:58, in het totaal 2 keer bewerkt

PolosportJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 16:52

@t vossie:
oh wat goed man!! lekker haha jah misschien moeten we dan wel weer tegen elkaar Ben benieuwd naar jou mooie paard !
Ik ga volgende week zondag afscheidsfoto's maken. Hoop dat ze mooi worden Maar die zet ik natuurlijk op Bokt En een uitvergroten enz..

Ursy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 12:56

Heej Jenna! Zie ik nu pas jullie foto's... *schaam*
Het ziet er echt heel mooi uit, en jullie blijven een super combinatie! Ik heb deze week wel tijd om naar jou toe te komen, kom ik met de trein en dan kan ik haar alsnog bewonderen... Is er al een anders paard waar je in de toekomst mee verder kan?

PolosportJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 15:56

Ursy schreef:
Het ziet er echt heel mooi uit, en jullie blijven een super combinatie! Ik heb deze week wel tijd om naar jou toe te komen, kom ik met de trein en dan kan ik haar alsnog bewonderen... Is er al een anders paard waar je in de toekomst mee verder kan?

heejheej wou je nog terug smsen maar mn batterij was leeg en ik zat op school... Maar ze is al weg zondag. De eigenaresse had in en x besloten om haar toch maar eerder mee te nemen . T was echt heel erg ze wou de trailer helemaal niet in. Ze zat de hele tijd naar me te kijken zovan waarom moet ik der in ofzo.. En toen ze er eenmaal in zat was ze echt heel erg aan het stijgeren ze was helemaal overstuur. Noujah toen kon ik het ook niet meer droog houden.. Was echt heel erg.. Alsof ze het door had..

Ursy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 17:51

PolosportJ schreef:
Ursy schreef:

heejheej wou je nog terug smsen maar mn batterij was leeg en ik zat op school... Maar ze is al weg zondag. De eigenaresse had in en x besloten om haar toch maar eerder mee te nemen . T was echt heel erg ze wou de trailer helemaal niet in. Ze zat de hele tijd naar me te kijken zovan waarom moet ik der in ofzo.. En toen ze er eenmaal in zat was ze echt heel erg aan het stijgeren ze was helemaal overstuur. Noujah toen kon ik het ook niet meer droog houden.. Was echt heel erg.. Alsof ze het door had..

paarden voelen zoiets ook aan... Ik vind het echt erg voor je! Je mag wel op Bagheeratje komen rijden! Heel veel sterkte en we kunnen van het weekende wel afspreken, chocolade, chips ed. hoop dat het een klein beetje helpt!...

Ursy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 17:52

..