Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kan goed lopen! Alleen jammer van dat hoofd en al dat wit, hou daar absoluut niet van
Maar jullie zijn een mooie combi! En knap van je dat je op zo'n groot paard durft terwijl je 20 cm kleiner bent!! Heel veel succes verder er mee, en hij is zeker nog niet oud hoor
!! Hij kan nog ten minste 6 jaar mee! 
sammie_44 schreef:GefeliciteerdKan goed lopen! Alleen jammer van dat hoofd en al dat wit, hou daar absoluut niet van
Maar jullie zijn een mooie combi! En knap van je dat je op zo'n groot paard durft terwijl je 20 cm kleiner bent!! Heel veel succes verder er mee, en hij is zeker nog niet oud hoor
!! Hij kan nog ten minste 6 jaar mee!

In ieder geval veel plezier ermee
.

Anoukie schreef:Leuk paard, gefeliciteerd. Ik begrijp dat je hem nog niet zo lang hebt? Super dat je een leerpaard hebt gekregen.
Ik zag dat het zwiepen met de staart vooral was op de diagonaal in de galop, in je filmpje met de galopwissels. Ik denk dat je het zelf nog moet leren en dat het paard vooral op jou reageert, verleggen van je benen etc..
Veel succes en plezier met hem!
LadyLuna schreef:Hij zou zich natuurlijk ook aan mijn hulpen kunnen irriteren![]()
, maar ik vond het zo hard om het zo neer te zetten
.

leuk paard hoor,, hehe ik ga binnekort een keertje met je mee, dan kan ik hem ook bewonderen, en dan zal k wel weer gezellig van een van je paarden afflikkeren