go ging bij mij het inrijden maar zo snel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Fellow vond enkel zijn evenwicht houden even gek maar ook die heeft nog gebokt, gestaakt, gesteigerd oid, ook een eitje. En nu Fleur...

.
. 
leuk beesje

die heeft er wel niet veel verstand van maar ja
... ik wou dat het met joly en polleke zo makkelijk was gegaan; het inrijden
maarja het ging niet altijd even goed maar heb er wel van leren rijden en geleerd om meteen weer op te stappen na het vallen enzo ... in het begin was joly namelijk zo erg doordat hij het niet helemaal snapt dat ik er iedere dag afviel...en zo snel val ik toch niet... alhoewel
ben bij jullie pas 3 keer gevallen...3 x met spikey... maarja ik ga weer doeii 
Lange dagen werken, dus donker eer ik thuis ben, en het geluk dat het in het weekend goed weer is heb ik meestal niet *krijgt zelfmedelijden*, maar ik zal mijn best doen
Als je voorkeur hebt voor iets dna hoor ik het wel, heb ik misschien ook weer wat inspiratie 
Spikey, ja oke, maar die kan ook leip doen
. Ben je niet ook een keer van Pinky af gekukelt tijdens het springen trouwens?

(Jihoe, krijg nu iig apsolute geen berichten dat ik te vroeg begonnen ben, hahahaha).
. Wieke gaan hangen, prima, Wieke erop gegaan, prima, aangestapt, prima, aan de longe gestapt, prima, aan de longe gedraafd, prima, Beloond, afgestapt en terug op stal. Een vorm van "Inrijden in 3 stappen"
En de dagen erop steeds iets meer gevraagd/gedaan uiteraard..
Kan het nog makkelijker denk je?
!!
jaren al is bereden?