Jee, ben ff een paar uurtjes kwijt en heb al bijna twee pagina's aan reacties!
Bedankt allemaal! Het was idd heerlijk om weer te kunnen rijden. Kan haast niet wachten tot dinsdag, dan ga ik weer. Met de kramp in de kaken valt het nog mee, maar ik stuiter wel zo om het half uur door het huis onder het roepen van 'ik heb vandaag weer op mijn knol gezeten!'
Ret heeft idd een hoge schoft. 'Jammer' vind ik dat niet, wel lastig om een goed passend zadel te vinden . Ben dus ook erg gehecht aan mijn Hulsebosje en ben erg blij dat die nog past, ondanks De Buik. Die buik gaat er wel weer af met trainen en ik denk dat die schoft dan ook wel wat 'zakt'. Zijn bouw is wel wat veranderd in de afgelopen maanden (hoewel ik op de laatste foto nog wel wat spieren zie) en het valt mij nu zo op de foto's ook op dat zijn schoft net een haaienvin is, dat was eerder wel minder.
Vlak voor hij die blessure kreeg, was hij een strak getraind paard dat klaar was voor een 120 km. Nu zou hij volgens de DA in april weer klaar kunnen zijn voor een 60 km. We moeten nu niet te veel ineens willen, maar die 120 km ziet de DA er volgend seizoen nog wel van komen als alles goed blijft gaan. We bouwen gewoon rustig op en zien wel hoe het allemaal gaat lopen. Concrete wedstrijdplannen maken doe ik nog maar even niet, ik ga me niet vastleggen op prognoses, ik bekijk het van dag tot dag.
Het is inderdaad goed te zien dat hij een tijd niet gereden is, maar dat is toch alleen maar een compliment dat je daarvoor heel goed met hem bezig was?
Het ziet er echt heerlijk uit, twee blije gezichtjes! Fijn dat je weer langzaam aan de slag mag
Hee Smurf en co! Leuk joh, dat blauw. Ik heb zelf ook wat met blauw...
Maarre; fijn dat Ret groen licht gekregen heeft van de DA. En ik ken het jubelgevoel inderdaad ook, eindelijk weer op je paard na een langdurige blessure! helemaal top!
Ik revalideer trouwens lekker met Retje mee, ook bij mij moet 'rechtsvoor' aansterken. Eind september ben ik tijdens een wedstrijd van de Haf gestuiterd, daarbij heb ik mijn schouder aardig verrekt en die begon een paar weken geleden weer te zeuren. Ik heb nu fysiotherapie voor mijn pootje, Ret heeft staptraining voor zijn pootje - samen komen we er wel.
Scum, jij ook gefeliciteerd met het goede nieuws! We gaan aardig gelijk op hè!
leuke foto s grappige nou hoor voor je paard dravebier of heet hij niet zo en inderdaad stoere cap ik heb ook nogergens een cap liggen maar gebruik ik nooit niet goed neej maar ik weet wat ik doe hoor;)
joyce B
Goh Karin, ik kan me voorstellen hoe een goed gevoel het was toen je na al die tijd weer op kon stappen, al is het alleen voor een stap-ritje! Met Andrew heb ik dat ook gehad (toen hij maanden kreupel was geweest aan zijn spat), hij was toen ook even onwennig maar verder super braaf (in zijn jonge jaren bokte hij je er al af als je een paar dagen niet had gereden)
Hopen dat hij zo gezond blijft en jullie rustig weer op kunnen bouwen. Prachtige foto's!