*KONT*
en dan nog van die mensjes erop..wat een lol!!
hihi, en dan zon mini ertussen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
zou ik heel graag ook eens mee rijden

.
.Liesjuh schreef:Ik zie ook precies door wel "kakdorp" jullie gereden hebben..
Vast ook een paar scheve gezichten gezien of niet??
Eliana schreef:Gave foto;s!
He tante tine die staat toch bij kleinjan in goudswaard?
Wieke schreef:Heeeeel gaaf! Áknir is toch een fokproduct van Kolageymsla (of iets in die geest... van Monique is makkelijker!). Hij is heel leuk!
. 

hihi, scheelt toch een hoop geld hoor, zonder dekkie!
AnnemiekvM schreef:_-:( hihi, scheelt toch een hoop geld hoor, zonder dekkie!
.
Wieke schreef:AnnemiekvM schreef:hihi, scheelt toch een hoop geld hoor, zonder dekkie!
Hallo Annemiek....
Ik vat hem niet.... het lijkt of je hiermee wil zeggen dat ze uit financiële overwegingen geen dekje onder haar zadel doet? Een beetje off topic weer... maar ik irriteer me rot aan dit soort onzin.... . (een ijslander kost nogal wat... en zo'n IJslanderzadel is ook een pittige aanschaf... waar je zeker weten voorzichtig mee om wilt gaan en dan besparen op een dekje van 30/130 euro?).... Ja... dat zal de reden zijn....
Groetjes Wieke
Ik wist niet dat jullie hem niet zouden vatten.
AnnemiekvM schreef:Was maar een grapje Ik wist niet dat jullie hem niet zouden vatten.
Bij ons op de manege is het namelijk een rage om een Ankydekje te hebben. Die kosten ongeveer 50 euro. En ze hebben hem dan in alle kleuren. Ik vind ze heel mooi, maar heb er niet zo veel geld voor over.
En natuurlijk snap ik dat een dekje alleen voor het behoud van je zadel is...
Ik vond de foto's juist heel erg leuk
Maar nogmaals sorry dat het verkeerd overkwam
Groetjes Annemiek
sorry...