[haf] Salty@ Springwork.. :))

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kiim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 20:05

Even voor iedereen,
dit was de 2e keer echt springen..
Balkjes heeft ze al vaak gelopen en een kruisje heb ik ook gesprongen. Hier zijn geen foto's van.
De hindernis is niet echt hoog, 60 cm op z'n hoogst.
Een grondbalk heb ik niet aan gedacht en is iid wel een slim idee. Zal ik de volgende keer aan denken.

Verder was op 3e foto niet door het scheef aanrijden, maar omdat ze om de hindernis heen wou.
Hindernis 4 wou ze dit weer proberen maar toen was ik er wat eerder bij en deze is daarom iets minder naar de buitenkant.

Wat ik al eerder gezegt heb, springles ga ik niet nemen.
Ik ben vooral met dressuur bezig en spring maar zo af en toe voor de lol.
Misschien dat ik nog wel een keer een paar lessen ga nemen, maar ze moet sowieso eerst een veulentje krijgen.

Een vraagje trouwens.. Haar veulen komt begin april, tot hoever van te voren kan je dan ong springen? De eigenaar vond het namelijk nu al niet meer verstandig voor het veulen.

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 21:05

Wanneer veulen in april komt, dan kun je tot begin februari nog wel wat lage kruisjes springen....
60 cm is voor een haf al heel erg hoog, en je kan ook aan een dressuurinstructeur vragen of hij/zij je kan helpen met springen.
Ik geef ook spring en dressuur les...... Is beter boor je paardje, dan leert ze het meteen helemaal goed aan. Succes

Geaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 21:52

Super leuke foto's. Ziet er goed uit voor de tweede keer.
Vind jullie echt een super leuk stel.
Enen; Ben benieuwd, wat voor veulentje eruit komt.

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 10:06

Kris25 schreef:
Wanneer veulen in april komt, dan kun je tot begin februari nog wel wat lage kruisjes springen....
60 cm is voor een haf al heel erg hoog, en je kan ook aan een dressuurinstructeur vragen of hij/zij je kan helpen met springen.
Ik geef ook spring en dressuur les...... Is beter boor je paardje, dan leert ze het meteen helemaal goed aan. Succes

Dat vind ik dus echt nergens op slaan?
het verschilt per paard wat hoog is vind ik..
er staat hier ook een topic waarbij een haflinger 1.20 springt, nou dan vind ik dit echt niet veel hoor!

Heey Kim
Ik vind t er goed uitzien hoor
En Salty is hipp

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 10:12

Ik zou toch wat springles nemen, je houding klopt niet helemaal.
Maar verder ziet het er wel leuk uit

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 12:17

Citaat:
Kris25 schreef:

Dat vind ik dus echt nergens op slaan?
het verschilt per paard wat hoog is vind ik..

Ik had moeten schrijven voor een haf die voor de tweede keer onder het zadel springt..... Dan is het nl echt te hoog!

Poenarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:51

Kris25 schreef:
Grondbalk! Drafbalk! Laag kruisje! Voor de sprong op je gat zitten! Heel iets verlicht gaan zitten boven de sprong! Lage hindernissen! Recht aanrijden! Les nemen!

Komt! Aardig! Over!

OemmiejO

Re: [haf] Salty@ Springwork.. :))

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:56

Leuke foto's hoor!!
Jammer dat sommige wazig zijn..