Nou moeten jullie me even helpen, waar zit Marius (aan de smalriemseweg?) en waar zit Irene.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

patos schreef:Uhmm, ik weet niet of dat verstandig is
Nou moeten jullie me even helpen, waar zit Marius (aan de smalriemseweg?) en waar zit Irene.

Maar nu ik dit zie, ga ik dezelfde methode toepassen
!
Haha.
Ben zelf ook niet zo'n springer (hoewel ik het graag doe als ik maar vertrouwen heb)
Mijn complimenten voor jullie beide, ga vooral zo verder!
ikke = trots op jullie
Zo te zien heeft je paardje er ook lol in 

jessje schreef:Ziet er lang niet slecht uit! Heel mooi paardje heb je![]()
Als ik toch een tip mag geven: je afzetbalkje ligt véél te ver, waardoor je vaak een te grote afstand krijgt en idd controleverlies omdat ze alles naar voor moet gooien.
Voor de rest ziet het er prima uit! Af en toe blijven oefenen nu he, je paardje vind het wel leuk denk ik!
*antispringheld*
Djeenie schreef:Knap dat je weer durft springen MasjaBen zelf ook niet zo'n springer (hoewel ik het graag doe als ik maar vertrouwen heb)
Heb eens gekeken op je site en vind Tiara een schitterend paard, een en al uitstraling, en jullie vind ik nu eens een echte combinatieMijn complimenten voor jullie beide, ga vooral zo verder!

marloes-joy schreef:wouw masja! LEF hoor!
hartstikke goedikke = trots op jullie

Venetia schreef:Ze springt als een dressuurpaard hehe maar ze heeft wel vermogen en inzet zo te zien! En wat een actie in de benen over de balkjes! Er zijn niet veel paarden die haar dat zo nadoen!
Maar dat komt ook door mij. Kitty schreef:Ik vind het knap dat je zo springt met een dressuurzadel.
Mocht je nog eens weer gaan springen, probeer dan in elk geval een spring- of veelzijdigheidszadel, dat springt toch echt een stuk fijner. Nu kun je namelijk helemaal niet meekomen met je paard en dat maakt het een stuk moeilijker.
Ze lijkt er op de foto's veel lol in te hebben. (toch grappig, een Jazz aan het springen...)
Hihi. Er zijn veel mensen die zeggen dat ze dat niet kunnen....
masja schreef:
Volgende keer probeer ik om naast af en toe wat lucht happen ook op mijn houding te letten
Ziet er goed uit hoor
Ze kan voor een Jazz best leuk springen! Die hals doet ze erg mooi over de hindernis. Nou,, gefeliciteerd met je overwinning