Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
[/img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=KQTIECMO
en ik moest ze verlichten om het te kunnen zien
binnen kort komen er wel weer nieuwe foto's bij
Je blijft wel echt goed zitte sanne!
We hebben ook lieve pony's en paarden
) 
Ik weet hoe maneges werken enik snap ook dat ze er niet veel geld aan uit kunnen/wille geven
:) tenminste iemand die het snapt
vroeger had ze er echt last van, dat was een best oud zadel ook en haar rug was niet sterk genoeg dat is getraint en nu heeft ze het echt heel soms als bijvoorbeeld iemand kei hard neer komt in het zadel ofzo
Summertjee schreef:
ja onze manege is wel leuk
_Inga schreef:De pony kan natuurlijk ook last van de rug hebben door het zadel..
Maar goedIk weet hoe maneges werken enik snap ook dat ze er niet veel geld aan uit kunnen/wille geven
Summertjee schreef:als het paard nu tog geen last meer heeft en het zadel 1x wat verder naar voren zit omdat die toevallig gebokt heeft?? nou ja zeg.. sorry hoor van mij hoeft dit niet hoor maar als je alles zo nodig wil afzijken doe dat dan maar maar dat is niet mijn probleem. het is maar dat je het weet. jij kent het paard niet en weet er dus ook helemaal niets vanaf.
Elena schreef:Summertjee schreef:als het paard nu tog geen last meer heeft en het zadel 1x wat verder naar voren zit omdat die toevallig gebokt heeft?? nou ja zeg.. sorry hoor van mij hoeft dit niet hoor maar als je alles zo nodig wil afzijken doe dat dan maar maar dat is niet mijn probleem. het is maar dat je het weet. jij kent het paard niet en weet er dus ook helemaal niets vanaf.
ik hoef niks van dat paard af te weten of het zadel nou wel of niet past. en HAW is om tips te geven, dus ook hierover. en als je daar niet tegenkan, moet je dit toppic ook niet plaatsen