pacha verandert na 1 jaar qua rijden ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

FMG8

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 16:38

het is cker wel beter geworden maar je houding kan nog wel iets vooruit ...

mooi hoofdstel maar niet bij het soort paard .....

Fantabulouss

Re: pacha verandert na 1 jaar qua rijden ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 17:36

Leuk paardje joh!
Jullie zijn zeker vooruit gegaan!
Ga zo door!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 18:59

die is zeker veranderd!! Je bent zelf ook een stuk netter gaan rijden!!
Nog veel plezier met hem

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 19:17

goh

Danku voor alle reacties

Ik ga even alle vragen beantwoorden hé

Al diegene die ik niet beantwoord , toch bedankt voor de reactie hé

@_fjordjuhs_ : ik snap je opmerking niet echt , en ik rijd ondertussen met een gecombineerde

@monster : het paard is idd verandert , hoe bedoel je met gericht ? Ik versta het niet echt , sorry Bedoel je wedstrijdgericht ?

@melanie15 : haha is idd toeval, ik heb ook nog een gele , een schapenvelletje , een bordeaux en eentje met allemaal kleurtjes en een zwart :p ( de meeste zyn van de eigenares hoor , ik heb enkel de bordeaux aangeschaft ) En je hebt 100 % gelijk , er is nog veel werk aan mijn houding.

@vior : zie hierboven

@dessie : tja ok waarom niet , zo slecht ?

@rixt : eigenlijk reed ik al altijd met cap , ik denk dat ik hem in het totaal nog maar 4 keer heb uitgelaten... Maar over het algemeen rijd ik altijd met cap. Waar ik les volg is dat trouwens verplicht

@nandoman : ja idd , stel je voor , broertjes Ik vind zijn bouw ook mooier geworden maar daardoor past het zadel nu niet meer en moet ik voor een nieuw kijken tjah

@lindavd : ik rijd af en toe ook met peesberschermers zoals je wel ziet op enkele foto's. De peesbeschermers deed ik in het begin enkel aan op wandeling omdat zijn achterhand toch nog niet mooi meewerkte en hij dus niet met de achterste hoeven de voorste tikte . Maar nu gebruik ik ook de peesbeschermers hoor En de strijkklappen doe ik altijd aan omdat hij schuurt langs achter met zijn benen tegen elkaar.

Kleinduimpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 19:20

Vet verandering

Elja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 19:22

Vind het er een stuk lekkerder uit zien!. dat erst evond ik er niet uitzien sorry! daarna ging het veel beter

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 19:28

Jullie zijn beiden veel verbeterd, maar wat wel een puntje is waar je zou moeten op letten: is je hielen naar beneden houden! En idd iets minder uit het zadel komen. Maar met mijn hielen heb ik zelf ook nog soms problemen, maar dat gebeurt niet meer vaak. En je huurpaardje vind ik mooi met z'n stekkertjes, sierlijker Hèhè dit was het dan...

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 19:33

magli schreef:
Jullie zijn beiden veel verbeterd, maar wat wel een puntje is waar je zou moeten op letten: is je hielen naar beneden houden! En idd iets minder uit het zadel komen. Maar met mijn hielen heb ik zelf ook nog soms problemen, maar dat gebeurt niet meer vaak. En je huurpaardje vind ik mooi met z'n stekkertjes, sierlijker Hèhè dit was het dan...

idd mijn hielen is een ramp , maar als ik met dressuurpaardjes rijdt ( andere paardjes die ik in de lessen berijd ) let ik veel meer op mijn houding . Maar bij pacha moet ik zooveel moeite doen om hem netjes te laten lopen dat de houding soms de mist in gaat
Idd , ik vind zijn stekkertjes ook leuk. Ondertussen zijn zijn manen juist weer gevallen Maar in de zomer worden het weer stekkertjes De laatste 2 series foto's heb ik trouwens per ongeluk omgedraaid

laverite

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 21:16

Elja schreef:
Vind het er een stuk lekkerder uit zien!. dat erst evond ik er niet uitzien sorry! daarna ging het veel beter

inderdaad toen trok het op^niets haha

Jessicoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 21:57

zit al verandering in hoor!! super... ik vind dat je niet kan zien dat hij 1m72? is... Maar veel Succes er verder,, Commentaar is al gegeven..

NWDynamite

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 22:11

IK wordt gek van die ''verandering' fotos en topics van jou. Telkens als je nieuwe fotos hebt maak je weer zon topic!
Leuk getekend

laverite

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 22:15

NathalieW schreef:
IK wordt gek van die ''verandering' fotos en topics van jou. Telkens als je nieuwe fotos hebt maak je weer zon topic!
Leuk getekend

ehm het is de 2de keer eigenlijk

Innaldo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 23:53

En wat dan nog... Ik zet het liefst ook heel bokt vol met allemaal foto's van m'n paardje. Maar op de laatste foto's ziet het er allemaal al veel beter uit hoor! Ga zo door!

Cemlys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 00:20

beiden zijn gewoon super vooruit gegaan, vooral zo doorgaan. ziet er goed uit. Je paardje loopt mooi ontspannen

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 02:20

Innaldo schreef:
En wat dan nog... Ik zet het liefst ook heel bokt vol met allemaal foto's van m'n paardje. Maar op de laatste foto's ziet het er allemaal al veel beter uit hoor! Ga zo door!

haha ik ook maar dan is het niet mijn paardje

laverite

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 12:42

JesS_OsCar schreef:
zit al verandering in hoor!! super... ik vind dat je niet kan zien dat hij 1m72? is... Maar veel Succes er verder,, Commentaar is al gegeven..

ik ben zelf ook niet echt klein , ik ben 1m68 of zo dus dat compenseert , maar bekijk deze foto ( met de eigenares )

Afbeelding

of met vriendinnetje die wat kleiner is dan mij

Afbeelding
Afbeelding

laverite

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 19:52

Elja schreef:

inderdaad daar heb je gelijk in

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 19:56

Paardje is zeker verander en zeker in haar voordeel!
Probeer wel aan je houding te werken, rechtop schouders naar achter.
Probeer ook meer contact te houden met de mond van je paard nu zie je af en toe teugels wat slap hangen.
Maar verder is echt zeker verbeterd. Zet beter z'n achterhand eronder en loopt veel nagevelijker!

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 23:29

@maaikii : inderdaad ik moet echt op mijn houding letten
Af en toe hangt mijn binnenteugel idd slap maar dat is een oefening om hem te kunnen ontspannen en hem eigenlijk alleen op mn buitenteugel te kunnen laten doen wat ik wil

MaraYvette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 00:22

ik vindt t echt n gaaaaaaaaaaaaaaaaf paard om te zien:D heel gaaf is ie erg braaf??

Loezoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 14:51

Jullie zijn zeker veel veranderd!!! Ziet er veel beter uit!!!

commentaar heb je al gehad, hoef ik niet nog eens te herhalen

Zet 'm op, zet deze stijgende lijn vooral door!!!

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 18:30

Bonitol:

Het is niet de bedoeling je topic steeds omhoog te schoppen door weer op een andere reactie te reageren (uren later). Mensen reageren vanzelf wel als ze het leuk vinden en anders niet.

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 19:56

@sizzy : Sorry zo had ik dat nog niet gedacht. Ik mag maar een half uurtje per dag op pc en moet mijn tijd schikken zodat ik altijd op verschillende momenten antwoord. Soms met een quote maar als ik echt veel reacties heb, dan in 1 bericht met aansprekingen. ( zoals nu ) Maar ik ga er op letten dat het in het vervolg allemaal tegelijk is.

@loezoe : dankje

@avanti4ever : hij is soms braaf soms niet ik zal het zo zeggen : het is een paard met een heel trots karakter en heel ondeugend maar ie kan ook hééél lief zijn ( als ie je eenmaal vertrouwt en kent )

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 17:35

@monster : aah nu begrijp ik je. Neen we rijden niet wedstrijdgericht. We zijn nog niet klaar voor wedstrijden. Allé, ik ben toch nog niet klaar voor wedstrijden met hem .. Ik had even goed een paardje kunnen huren die al veel kon zodat ik lekker op wedstrijd kon met hem, maar ik vind het eigenlijk leuker om met pacha te werken, juist omdat ie van niet veel komt en het telkens beter begint te doen Maar wedstrijden zit er nog lang niet in..

Bloemsuiker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 21:49

Ik ben het met de anderen eens.
Pacha is heel erg verbeterd maar je houding gaat op en neer. Bij 'een maandje later' is je houding bv heel goed.

Een vraagje: wat wil je met hem bereiken (wil je bv later wedstrijden gaan rijden ofzo)? Of wil je alleen recreatief met hem rijden?