maar je houding kan nog wel iets vooruit ...
mooi hoofdstel maar niet bij het soort paard .....
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar je houding kan nog wel iets vooruit ...

Bedoel je wedstrijdgericht ?
en een zwart :p ( de meeste zyn van de eigenares hoor , ik heb enkel de bordeaux aangeschaft ) En je hebt 100 % gelijk , er is nog veel werk aan mijn houding.
, zo slecht ?
Maar over het algemeen rijd ik altijd met cap. Waar ik les volg is dat trouwens verplicht
Ik vind zijn bouw ook mooier geworden maar daardoor past het zadel nu niet meer en moet ik voor een nieuw kijken
tjah
En de strijkklappen doe ik altijd aan omdat hij schuurt langs achter met zijn benen tegen elkaar. 

En idd iets minder uit het zadel komen. Maar met mijn hielen heb ik zelf ook nog soms problemen, maar dat gebeurt niet meer vaak. En je huurpaardje vind ik mooi met z'n stekkertjes, sierlijker
Hèhè dit was het dan... magli schreef:Jullie zijn beiden veel verbeterd, maar wat wel een puntje is waar je zou moeten op letten: is je hielen naar beneden houden!En idd iets minder uit het zadel komen. Maar met mijn hielen heb ik zelf ook nog soms problemen, maar dat gebeurt niet meer vaak. En je huurpaardje vind ik mooi met z'n stekkertjes, sierlijker
Hèhè dit was het dan...

Maar in de zomer worden het weer stekkertjes
De laatste 2 series foto's heb ik trouwens per ongeluk omgedraaid
Elja schreef:Vind het er een stuk lekkerder uit zien!. dat erst evond ik er niet uitzien sorry! daarna ging het veel beter
haha
super... ik vind dat je niet kan zien dat hij 1m72? is...
Maar veel Succes er verder,, Commentaar is al gegeven..
NathalieW schreef:IK wordt gek van die ''verandering' fotos en topics van jou. Telkens als je nieuwe fotos hebt maak je weer zon topic!
Leuk getekend
Innaldo schreef:En wat dan nog... Ik zet het liefst ook heel bokt vol met allemaal foto's van m'n paardje. Maar op de laatste foto's ziet het er allemaal al veel beter uit hoor! Ga zo door!
maar dan is het niet mijn paardje JesS_OsCar schreef:zit al verandering in hoor!!super... ik vind dat je niet kan zien dat hij 1m72? is...
Maar veel Succes er verder,, Commentaar is al gegeven..
)Elja schreef:Vind het er een stuk lekkerder uit zien!. dat erst evond ik er niet uitzien sorry! daarna ging het veel beter

ik zal het zo zeggen : het is een paard met een heel trots karakter en heel ondeugend maar ie kan ook hééél lief zijn ( als ie je eenmaal vertrouwt en kent )
.. Ik had even goed een paardje kunnen huren die al veel kon zodat ik lekker op wedstrijd kon met hem, maar ik vind het eigenlijk leuker om met pacha te werken, juist omdat ie van niet veel komt en het telkens beter begint te doen
Maar wedstrijden zit er nog lang niet in..