Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat doe ik tegenwoordig ook hoor, maar 't zit zo fijn :p Op sommige foto's zit ik wat naar voren enz, maar goed dat is niet altijd
DAnk je wel
Dank je, ik ben ook helemaal verliefd op hem
Jah dat zal ik zeker doen, alleen geen foto's want ik denk dat ik in 'n binnenbak begin(pothoven)

Nikki_jimmy schreef:Hej mensen,ik verveelde me even, dus ik denk, open weer eens een topic.
Ik vroeg me af, of ik(en jimmy) al klaar zijn om deel te nemen aan kleinschalige onderlinge wedstrijden(wat we LATER misschien uitbreiden naar officiele)
Verder bedankt, Maar weetje wat 't is? Ik ga gewoon eerst rustig beginnen ik wil niet teveel van hem eisen, want ik bedoel hij moet er toch eerst aan wennen? Ach en dan gaan we gewoon eerst 2/3/4 ondelinge doen en daarna misschien officieel we zien 't wel 
JAh dat ga ik zeker doen, ben net geweest, en zijn hoefijzers heb ik eraf gehaald, echt vreselijk al dat sneeuw eronder
Hebben juilie daar ook last van :S? 
Madjer schreef:tuurlijk waarom niet.. je leert er alleen maar van ook al gaat niks goed als hij gewoon stap, draf en galop kan en wat figuurtjes
Gewoon doen
ik ben er ook al aan begonnen.
Juilie zullen wel horen hoe of wat!

Nikki_jimmy schreef:raar lopen waarom raar lopen met zijn hoofd? mijn teugels hou ik (tegewnoordig) Veel losser enz, maar dat heb ik zelf niet zo erg door..
Hij is gewoon erg rank gebouwt, ik ben al 2,5 jaar bezig er vet op te krijgen (met allerlei rare producten) Maar 't lukt gewoon niet, in de loop der jaren moet er meer spioeren op komen en dat komt ook wel