Mijn paardje tijdens de les:

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lusitano

Re: Mijn paardje tijdens de les:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 12:56

VanillaQueen schreef:
Geinig als je in Texas oid woont maar in een of andere binnenbak in Nederland snap ik de lol er niet helemaal van.

Tja, iedereen zijn eigen ding he. Ik denk dat veel paarden ook de lol van dressuur of springen niet helemaal begrijpen.
Dit is onwijs goed voor het reactievermogen van het paard. Daarbij vinden ze het vaak zelf erg leuk.
Ik rijd geen western hoor maar waarom zou dit niet kunnen in een binnenbak en dressuur en springen wel, dat ontgaat me een beetje...

Ik vind het er leuk uitzien, het is weer eens wat anders! Bij ons op stal (vorige stal) gingen er wel eens mensen te paard de koeien uit het land halen, ook leuk!

fourth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 13:23

Oh het kan ook wel, kijk maar naar de foto. Maar ik zeg gewoon dat ik er de lol niet van in kan zien, zo'n koe opdrijven zal tussen de echte cowboy's nog wel wat hebben maar dit vind ik er zo sfeerloos uitzien als de pest.
Heb er ook niets tegen verder, maar ik begrijp het gewoon niet echt helemaal.

cattle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 14:39

hahaha, tja ieder zijn eigen ding.....

Ik snap niet waarom je over een hindernis zou springen als je er ook omheen kan, en waarom je in een soldatenpakje, want dat is de dressuur wat rondjes gaat hobbelen met je paard en zn hoofd zodanig naar beneden trekt omdat dat mooi staat?

Mijn paard en ik hebben er erg veel plezier van, en het is leuker en moeilijker dan je denkt.

Je kan je ook afvragen waarom je uberhaupt paard rijd en waarom die dieren niet meer in de vrije natuur leven?
zo kun je nog wel even doorgaan.

cattle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 14:41

Citaat:
Tja, iedereen zijn eigen ding he. Ik denk dat veel paarden ook de lol van dressuur of springen niet helemaal begrijpen.
Dit is onwijs goed voor het reactievermogen van het paard. Daarbij vinden ze het vaak zelf erg leuk.
Ik rijd geen western hoor maar waarom zou dit niet kunnen in een binnenbak en dressuur en springen wel, dat ontgaat me een beetje...

Leuke reactie, dankje....

Klaasje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:38

cattle schreef:
hahaha, tja ieder zijn eigen ding.....

Ik snap niet waarom je over een hindernis zou springen als je er ook omheen kan, en waarom je in een soldatenpakje, want dat is de dressuur wat rondjes gaat hobbelen met je paard en zn hoofd zodanig naar beneden trekt omdat dat mooi staat?

Mijn paard en ik hebben er erg veel plezier van, en het is leuker en moeilijker dan je denkt.

Je kan je ook afvragen waarom je uberhaupt paard rijd en waarom die dieren niet meer in de vrije natuur leven?
zo kun je nog wel even doorgaan.

Nou komt heel Bokt over je heen Rox

Haha...Tsjah..Ben het met je eens hoor! Dan is "westernrijden" eigenlijk nog het nuttigst wat er is, als je het zo bekijkt ?

cattle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 17:01

haha ach ik schrijf het wat overdreven op he........
whatever....
ieder zn mening

CowgirlStore

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 11:25

Leuk hoor! Heb hier elke week les (maar niet elke week met koeien hoor) 1 keer gedaan...
Afbeelding
is wel kicken hoor, de adrenaline vaart er wel bij

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 11:29

haai,

ziet er stoer uit
maar is het niet zielig voor een koe?..

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 12:01

Arme koetjes haha
Ziet er leuk uit, zolang je maar plezier beleeft moet je gewoon voortdoen. In elke sport heb je voor en nadelen.

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 12:16

Ik heb een jaar western lessen gehad. De eerste keer dat wij dit deden reed ik op een hengst die zo razend snel was in zijn bewegingen dat het even wennen was om mee te gaan in die beweging. Ik vond het toen maar niks en dacht blijf mooi in het hoekje staan maar ja op wie kwamen ze elke keer af, om mij natuurlijk (ze hadden mij met opzet niet verteld wat we gingen doen) Ze hadden bij ons alleen meerdere koeien rond lopen. Later vond ik het wel geweldig om te doen, dan pas merk je hoe goed die paarden opgeleid zijn hoe weinig hulpen je hoeft te geven, dat ze je gehoorzamen!

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 12:44

Ziet er gaaf uit! Lijkt me leuk om te doen.