Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ludora schreef:Zie em krachtpatsen op de 4de foto van onder !!! Wow die borst !!
Proficiat met het predicaat. Maar dat Taco uniek is was al bekend !!

Letizia schreef:Ziet er goed uit, welke certificaten had je??

Jnien schreef:Gefeliciteerd met je prestatieruin!
Ik vind Taco een hele mooie en bijzondere fjord én veel leuker dan Guus, terwijl ik dat ook een leukerd vind om te zien. Naar mijn idee is Taco gehoorzamer en beter opgeleid. Nog ff zo doorgaan en dan GP!
Taaclover schreef:Jnien schreef:Gefeliciteerd met je prestatieruin!
Ik vind Taco een hele mooie en bijzondere fjord én veel leuker dan Guus, terwijl ik dat ook een leukerd vind om te zien. Naar mijn idee is Taco gehoorzamer en beter opgeleid. Nog ff zo doorgaan en dan GP!
Dank je voor het compliment.
Taco wil ik geen hogeschool dingen onder het zadel aanleren.
Ten eerste is dat Jolanda en Guus hun specialiteit en ten tweede denk ik dat Taco het dan ook te leuk zal vinden en hij het ook buiten mijn commando om zal doen.
Wel zijn we hiermee bezig aan de lange lijnen.

Sonja schreef:Compleet MISSELIJK word ik als ik die rottige Van Bon zie bij een remwagen. Wat een imbeciel is die man toch.... Altijd weer NET teveel vragen van de paarden, omdat hij dat zo mooi vindt om ze tot het uiterste te zien gaan.
Wat zal dat stamboek toch vooruit gaan als die kerel eindelijk eens opzout met z'n domme ideeen en standpunten....
Voor zover de frustratie van de dag
Taco is geweldig!

!