Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

tessyke schreef:leuke foto's
van die zandruitertjes vond ik heel grappig
maar de laatste foto vind ik er niet zo leuk uitzien
en op de voorlaatste vind ik dat ene meisje te zwaar en te groot voor die ene pony en ik vind dat ze er zeker niet op moet kruipen met sporen
Is dat ene paard zo moeilijk omdat ze der gezellig afvallen
Ik ben idd veeeel te groot, ik heb er in totaal denk ik 5 minuten opgezeten! Die sporen kon ik nog niet eens gebruiken als ik dat had gewild want dan had ik mijn benen zo raar op moeten trekken dat ik nog een keer in het zand had gelegen! Ik heb foods trouwens niet ingereden Risje, dat was Suzanne, ik hou het mooi bij mijn paarden die de 1.70 allemaal wel halen
S'avonds had Frans nogal spierpijn, hij vond zichzelf wel heel zielig!
Liek, had je ook nog foto's van dat ringsteken enzo? Het was weer een geslaagd weekend en nou maar afwachten wat Breugel volgend jaar weer voor gekke dingen verzint want ik ben zeker weer van de partij!

en best hoog ook!

Serengo schreef:haha, het was echt gaaf he!
En hard!!! Ik vond t wel heeft erg gedurft hoor, want het waren best moeilijke lijnen voor zonder zadel.
Ik heb zelf de hele dag alle balken weer netjes op de hindernissen gelegt, en ook hierbij.
En dat van op een te kleine pony, moeten ze niet serieus nemen hoor. Was alleen voor de ere ronden omdat ze zelf niet op het paard kon. Een noodoplossing eigenlijk. Een hele geslaagde dag!

*Grinnik*
Angeliek schreef:Serengo schreef:haha, het was echt gaaf he!
En hard!!! Ik vond t wel heeft erg gedurft hoor, want het waren best moeilijke lijnen voor zonder zadel.
Ik heb zelf de hele dag alle balken weer netjes op de hindernissen gelegt, en ook hierbij.
En dat van op een te kleine pony, moeten ze niet serieus nemen hoor. Was alleen voor de ere ronden omdat ze zelf niet op het paard kon. Een noodoplossing eigenlijk. Een hele geslaagde dag!
Ik heb jou vorige week bij dressuur gezien..
Weetje niet meer dat een meisje op een grote zwarte stond te praten bij die hindernis bij de ingang, en je langsdraafde en zn kont aanraakte..?
Dat was ik
NuggT schreef:LogischHahaa volgens mij zijn er veel ruiters gevallen.
Nogal logisch als je springt zonder zadel.
Ik vind met zadel al moeilijk.
. Ik blijf met zadel net beter zitten, maar ja, ik ben raar
.